7,7

50 reviews over Camping Terrassen Camping Sandbank in het Nederlands

Mooie ligging

A.Reijnsers, 26-5-2017

Prachtig uitzicht op de Titisee. Erg kleine plaatsen en bij regen moeilijk te bereiken. Slechte internetverbinding. 1 keer in het restaurant (wildzwijn) gegeten. Kwam volgens ons uit blik en was opgewarmd in de magnetron. €15,00 is veel geld voor blikvoer met wat frietjes.
Gereisd met partner in mei 2017

Mooi uitzicht, kleine plekken

Bert, 20-10-2016

Terassencamping maar dat wisten we, maar op de begane grond na had iedereen met een beetje caravan moeite met de bochten om op plek te komen. Plaatsen zijn klein en de manoeuvreer mogelijkheid te klein voor de hedendaagse caravans en campers.

Stroom voldoende, sanitair gedateerd en schoon, afwasgedeelte te klein bij volle camping. Maar sta je eenmaal een fantastisch uitzicht.

Terras leuk.

Gereisd met partner in september 2016

Mooie plek

RikB, 17-9-2016

Terassencamping Sandbank is fantastisch gelegen aan de Titisee, met een mooi strand. De camping heeft goede faciliteiten, zoals goede douches, een prima restaurant en de mogelijkheid om bijvoorbeeld patat af te halen.

De camping heeft voor kinderen geen entertainment, maar voor meer creatieve kinderen is er genoeg te doen: speeltuin, strand, bos, enzovoorts. Met jonge kinderen is de camping misschien iets minder geschikt.

Prima camping! Vriendelijke eigenaren.

Gereisd met partner in juli 2016

Leuke camping prachtig uitzicht vanaf onze plek

Bert, 8-8-2016

koelt s'avond erg af maar camping is netjes, sanitair schoon maar plekken wel klein vriendelijke hulpvaardige beheerders en goede restaurantje met normale prijzen
Gereisd met partner in juli 2016

Gewoon oke!

Ilsemouwen, 24-8-2015

Campingplaatsen kijken (bijna) allemaal uit op de Titisee, erg mooi dus. Plaatsen zijn wel breed maar in de lengte niet zo lang. Onze voortent stond wel aan de caravan, maar de luifel paste niet meer!

Sanitair voldoende en Altijd schoon! Wel een nadeel dat je 50cent betaald voor de douches, mijn inziens 1 of 2€ meer per nacht en geen betaalde douches!

Restaurantje is prima om 1 of 2 x te eten. Water is heerlijk en het stadje op loopafstand door het bos (20 min) de supermarkt op kleine 10min autorijden, veel te zien en doen in de omgeving. Bij receptie de gratis kaart ophalen en je kan Gratis met openbaarvervoer. Freiburg is een aanrader!

Heerlijke, gemoedelijke camping

marjod, 15-8-2015

We zijn hier tien dagen geweest, de eerste twee weken van augustus. We kregen een warm welkom en konden zelf een plek uitzoeken van de plekken die vrij waren.

Het sanitair is erg schoon en er is zelfs toiletpapier aanwezig. De sfeer is er zeer gemoedelijk. Het strandje van de Titisee is vol met scherpe kiezeltjes, dus neem een paar slippers of strandschoentjes mee voor het strandje en wanneer je het water in gaat.

De Lidl zit op vijf minuten rijden van de camping waar je 's ochtends heerlijke verse broodjes kunt halen.

Een hele fijne camping met prachtig uitzicht over de Titisee. Absoluut een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2015

Typisch onvriendelijk duits

Willems, 29-7-2015

een leuke terassenindeling, maar erg druk en kleine plaatsen, ver lopen naar gebouw en meer.

Maar goed, er was nog een plek, dus die gingen we bekijken en besloten die te nemen, komen we terug geeft dat vrouwtje nors aan dat hij al voor iemand anders is nu die van plaats ging wisselen. Had ze nog een klein frotplaatsje over waar een beetje caravan niet een kan staan, laat staan je stoel er nog bij. Never nooit meer hier dus, met zo'n onvriendeljke ontvangst. Toen we onze mening gaven over deze gang van zaken keek ze ons nog niet eens meer aan!

Gelukkig een veel betere, rustigere en vriendelijere camping gevonden met werkelijk supersanitair, want dat was bij sandbank ook voor verbetering vatbaar.

Fantastische plek

Rik, 20-7-2015

Voor het derde jaar op rij zijn we hier geweest en ieder jaar bevalt het ons beter. Uitstekend zwemwater, goed onderhouden en schoon sanitair en een prima restaurantje op de camping. Vriendelijke ontvangst. Stroom doet het goed. Douchen voor 50 cent, wat ietwat onhandig is, is één van de weinige minpunten vinden wij.

Mooie plek aan de Titisee

Mirian, 20-7-2015

De camping is direct gelegen aan de Titisee. Ruime campingplaatsen en goed sanitair. Douchen kost 50 cent voor 5 minuten. Wifi kost 6 euro voor 10 uur. Je hebt dan alleen bereik op bepaalde plekken op de camping. Nadeel is de spoorlijn die boven de camping langs loopt en daarboven weer een weg. Zelf hebben we hier echter weinig last van gehad.

Schitterend uitzicht op terassencamping

clemens_1, 22-10-2014

Een heel mooi gelegen camping aan de Titisee. Vriendelijke ontvangst aan de receptie, waar ik echter te horen kreeg op mijn opmerking, dat ik op een eerder gestuurde email via n.b. hun website geen antwoord had gekregen: "Wir beantworten grundsätzlich keine Emails, denn wir reservieren nicht und eine Person bräuchten wir dann extra." Waarom dan de mogelijkheid informatie op te vragen?? Plaatsen zijn niet al te groot, maar bieden prachtig uitzicht op de Titisee. Veel sanitair. Goed schoon. Douchetijd voor € 0,50 werd met 5 minuten aangegeven, echter na nog geen 3 minuten al ten einde. Geen campingwinkel, alleen kiosk met broodjesbestelling. Restaurant met terras direct aan het water. Wandelingen naar Titisee of om de Titisee zijn prachtig en goed te doen. Er zijn supermarkten in Titisee-Neustadt op 7 km. Dit is via fietspaden goed te fietsen. Wifi € 3,-- voor 6 uur effectief gebruik. Toeristenbelasting € 2,10 pppd. Bus en treinvervoer in verre omgeving is gratis.
Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terrassen Camping Sandbank in Titisee-Neustadt (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terrassen Camping Sandbank zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Terrassen Camping Sandbank scoort een 7.68 uit 10 op basis van 53 reviews.