Hotel Maria von Marschall ***

8,3

2 reviews over Hotel Maria von Marschall in het Nederlands

Zeer matig

Anneke, 4-8-2008

We zaten in twee tweepersoonskamers met aparte bedden. Op zich geen ramp, maar de kamers waren gewoon een donker hok met twee bedden, erg ongezellig, We hadden weliswaar een klein tafeltje met twee stoelen erbij, maar je gaat daar dus echt niet voor de gezelligheid zitten. Je kon ook op de hal zitten bij een zitje waar je ook koffie en thee kon maken, maar was nou ook niet echt gezellig.

Het was verder wel schoon, maar wat ook erg irritant was, was de afzuiger in het toilet, die een vreselijke herrie maakte, wat vooral s'nachts geen aanrader is.

Het hotel zag er aan de buitenkant erg aftands uit, een verfbeurt was zeer zeker op zijn plaats.

De ontbijtruimte was netjes, maar deed toch een beetje kantine-achtig aan, absoluut niet gezellig. Aanbod voor het ontbijt was wel ok.

Het hotel werd gedurende ons verblijf door Amerikaanse kinderen op doorreis door Europa gebruikt (totaal geen last van gehad). Daar is het hotel zeer geschikt voor, voor kinderreisjes.....

Gereisd familie in juli 2008

lorain van der linden, 10-3-2008

Een zeer leuk familie-hotel in de mooie bosrijke plaats Hinterzarten.

Wij zijn van 6 tot en met 10 maart in dit knusse hotel geweest.

De mensen zijn zeer vriendelijk en de kamer was prima.

Het ontbijt was zeer uitgebreid.

Je bent in 10 minuten in het skigebied van Feldberg.

Wij hebben genoten van ons verblijf in Maria von marschall.

Gereisd familie in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maria von Marschall in Titisee-Neustadt (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maria von Marschall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maria von Marschall scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: