Hotel Gasthof Adler

Gasthof Adler
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gasthof Adler bij:

2 reviews over Hotel Gasthof Adler in het Nederlands

Hotel Adler, Zwarte Woud

Anne, 7-7-2008

Prettig hotel met nette, ruime kamer, afgewerkt met veel hout (betreft Suite). Zeer ruime badkamer met bad en douche. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima eten tegen redelijke prijs. Ontbijt is beperkt, maar zeker voldoende. Omgeving is absoluut de moeite.
Gereisd familie in juni 2007

Rita en Paul Heus, 1-9-2003

Wij bezoeken niet veel hotels maar dit is een topper! Je wordt er persoonlijk begroet en iedereen is zeer vriendelijk en altijd bereid om weer een domme vraag van ons te beantwoorden. Wij hebben hier verrukkelijk gegeten, er wordt bij het door ons genoten arrangement echt niet bezuinigt op het eten of de wijn. Als we weer in het Zwarte Woud een hotel bezoeken zal het zeer zeker Adler zijn! 01-09-2003
Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Adler in Tennenbronn (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Adler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gasthof Adler scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.