Beoordelingen Camping Sulzbachtal*****

9,1
Het weer

15  °C

22 september 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
11 beoordelingen
Beoordelingen Camping Sulzbachtal*****
Sonnmatt 4, 79295, Sulzburg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sulzbachtal***** in Sulzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sulzbachtal***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Sulzbachtal scoort een 7,8 uit 10, op basis van 11 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sulzbachtal***** in Sulzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sulzbachtal*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Sulzbachtal***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 13 vakantiefoto's van Camping Sulzbachtal***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Baden-Württemberg. Vergelijk Camping Sulzbachtal***** met andere accommodaties in Sulzburg.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

10 beoordelingen over Sulzbachtal*****

11 beoordelingen
7,9
8,1
6,8
9,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Aug. 2013
"Een prima camping onderweg naar Italie"vertalen
Dick
9,0

19-09-2013 Op onze terugreis gestopt in Sulzburg voor een overnachting onderweg naar onze eindbestemming. Uitgekomen bij Sulzbachtal. Omdat het inmiddels half september was waren we in de overtuiging dat het rustig zou zijn. Niets was minder waar. Toen we aankwamen met de camper bleek de camping vol te staan. De aardige dame aan de receptie vond echter nog een prima oplossing voor ons.

Deze komt zeker op ons lijstje.

met vrienden, Juni 2013
"Dit nooit meer"vertalen
N. van der Zel
6,0

11-07-2013 Saai saai saai, misschien omdat het vroeg in het seizoen was maar het was een echte senioren-camping. Te stil.
Sanitair was uitstekend en het terrein schoon.
Maar WiFi, schande 24 uur voor 25 euro, 12 uur voor 20 euro.

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Prima camping, maar niet voor tenten"vertalen
fam8
10,0

17-08-2012 Camping Sulzbachtal is een kleine camping gelegen aan de voet van het Zwarte Woud. Op onze plek kreeg je geen haring in de grond. De plekken variëren erg in grootte, zo was onze plek klein en sommige andere plekken groter. Het sanitair was heel erg schoon. Op de camping is een piepklein natuurzwembadje. Er zijn veel honden. Voor kinderen is er niet heel veel te doen. Dichtbij de camping is een treinstation, waarmee je naar Freiburg kan. In het Zwarte Woud kun je goed mountainbiken en wandelen. Een prima camping, maar de ANWB ranking is te hoog.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Prima camping !"vertalen
caroline
9,0

13-08-2012 Mooie camping, met mooie grote staanplaatsen. Het sanitair ziet er netjes uit en wordt goed bijgehouden. 's morgens lekkere verse broodjes bij de receptie. Aardige, vriendelijke eigenaren !
Ondergrond van de plaatsen is nogal hard, zorg voor goede haringen!
Verder niets op aan te merken!!!

met partner, Juni 2012
"Mooie kleine rustige camping"vertalen
Jan
9,0

08-07-2012 De camping sulzbachtal is een kleine (100 plaatsen) camping. Plaatsen zijn van verschillende afmetingen. Wij hadden een zeer mooie en grote plaats. Het sanitair is schoon en ruim voldoende. Bij de receptie zijn elke ochtend verse broodjes te koop. In het dorp zijn een paar leuke eetgelegenheden. Overigens ook in de omliggende dorpen, In Stauffen zijn voldoende eetgelegenheden.

met partner, Aug. 2011
"Nooit meer"vertalen
Tinne
5,0
5,0
4,0
9,0

28-08-2011 Was een tegenvaller. We waren met de tent en deze camping is daar niet geschikt voor. Harde ondergrond, veel steentjes... was moeilijk om haken in de grond te krijgen.
Valt heel weinig te beleven op de camping, ook in de buurt is er weinig te beleven. Ook niet echt hondvriendelijk.
Enig pluspunt: saniteir

met partner, Juli 2011
"Goed verzorgde, rustige camping"vertalen
de Boer
8,0

05-09-2011 Wij hebben er een heerlijk verblijf gehad. Veel te doen in de omgeving zoals wandelen en fietsen. Zwembad is niet groot, maar doordat het een natuurbad is stink je na die tijd niet naar chloor.

met partner, Juli 2011
"Een prachtige camping"vertalen
Ernst en Maria
10,0

03-08-2011 De camping is prima bereikbaar en ideaal om het Scharzwald en verre omgeving te verkennen. Prima plaatsen, uitstekend sanitair en vriendelijke mensen. Enige nadeeltje is de harde ondergrond die het wat moeilijk maakt om de tent goed te bevestigen. Spijkerharingen zijn een absolute noodzaak. Afgezien van dit ongemak: een echte aanrader! Binnen de camping een schitterende zwemvijver én lekkere harde Duitse broodjes, vers van de bakker. Kijk ook op de website van de camping

met partner, Mei 2011
"Liever camping Sulzbachtal dan Alte Sagemuhle"vertalen
Hans
8,0

31-05-2011 In Sulzbach liggen twee campings. Camping Sulzbachtal is de mooiste. Op deze website staan foto's die niet horen bij Camping Sulzbachtal, maar bij de andere camping, heel verwarrend.

met partner, Juni 2009
"Van harte aanbevolen!"vertalen
Marijke
8,0

02-09-2009 Camping Alte Sägemühle in Sulzburg is een natuurcamping. De toiletten en douches liggen in het hoofdgebouw (oude zaagmolen, zie foto) ne buiten de camping (even een doorlopende weg oversteken). Er is een klein winkeltje, eigenaren vriendelijk en behulpzaam (uw caravan wordt desgewenst op de plek gebracht met een kleine tractor, ook naar hoger gelegen plekken). Er is niets voor kinderen te doen, kampeerders zijn rustzoekers. Aan het eind van de dag een wijntje drinken bij het hoofdgebouw (gewoon je eigen fles wijn meenemen...). Wij stonden op een van de lage terreinen, naast een kabbelende beek...

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?