Camping Sulzbachtal *****

7,8

16 reviews over Camping Sulzbachtal in het Nederlands

Aanrader

Prins, 15-9-2017

Heerlijk,rustige camping. Grote kampeerplaatsen,zeer goed onderhouden sanitair. Mooie ligging om te fietsen en om te wandelen vooral in de wijnvelden met mooi uitzicht.

Supermarkt en

pizzeria dichtbij. Kortom, we hebben genoten van onze vakantie, de rust en omgeving, Vriendelijk personeel.

Wij komen volgend jaar weer.

Gereisd met partner in augustus 2017

Aanrader!

Petra, 24-8-2017

Rustige camping met ruime plaatsen (plaatsen hebben diverse afmetingen).

Schoon en modern sanitair, wordt goed bijgehouden. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Terrein wordt goed onderhouden. Naturbad is klein maar wel mooi en lekker om in te zwemmen.

Bij de receptie zijn elke dag verse broodjes verkrijbaar.

Voor kinderen is er niet zoveel te doen.

Zorg voor goede (spijker)haringen!

Camping ligt aan de rand van het Zwarte Woud. Perfect voor vele uren wandel- en fietsplezier of bezoek aan diverse leuke dorpjes of steden. Als campinggast mag je gratis reizen met het openbaar vervoer in het Zwarte Woud.

Gereisd met partner in augustus 2017

Rustige camping

Ivo, 14-10-2016

Dit is een rustige camping met zeer ruime plaatsen. Vele plaatsen hebben schaduw, andere helemaal geen. De uitbaters zijn behulpzaam op alle gebied. Het zwemvijvertje is aan de kleine kant, maar als het 30° wordt is klein ook fijn. Het sanitair is modern en altijd netjes. Eén of twee maal per week kan je op de camping eten en naast de camping in de cafetaria van de voetbalploeg kan je pizza eten aan een zeer democratische prijs. Ook in het dorp zijn er meerdere restaurants. Voor gelegenheidsfietsers is het even uitkijken welke richting je op gaat: er zijn mogelijkheden om redelijk vlak te blijven, maar als je je vergist kan je steile hellingen tegenkomen.
Gereisd met partner in juli 2016

Prima camping

Fam. Hordijk, 10-8-2015

Fijne camping met prima plaatsen en net sanitair. Mooie omgeving en uitstekende camping om te staan op doorreis (dicht bij de snelweg). Natuurbad is klein (wel mooi).
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

netjes, goed gelegen maar zo kleine plaats

karel, 12-6-2015

De camping ligt mooi. Dichbij het dorp op fietsafstand van verschillende boeiende stadjes en dorpjes. De camping is wel netjes verzorgd maar met de kampeerauto wordt je er ver van het sanitair onaaangenaam dicht bij elkaar gezet. Geen tweede bezoek waard...
Gereisd met partner in januari 2015

Prima camping

Roel-Jaco, 29-3-2015

Prima (rustige) camping voor doorreis of voor langere tijd. Ruime plaatsen.

Mooi sanitairgebouw met alles erop en eraan, wc's gescheiden van de was/douche ruimte. In het douche ”hokje” zit nog een extra deur zodat je kleding altijd droog blijft.

Gereisd met partner in mei 2014

Een prima camping onderweg naar Italie

Dick, 19-9-2013

Op onze terugreis gestopt in Sulzburg voor een overnachting onderweg naar onze eindbestemming. Uitgekomen bij Sulzbachtal. Omdat het inmiddels half september was waren we in de overtuiging dat het rustig zou zijn. Niets was minder waar. Toen we aankwamen met de camper bleek de camping vol te staan. De aardige dame aan de receptie vond echter nog een prima oplossing voor ons.

Deze komt zeker op ons lijstje.

Gereisd met partner in augustus 2013

Dit nooit meer

N. van der Zel, 11-7-2013

Saai saai saai, misschien omdat het vroeg in het seizoen was maar het was een echte senioren-camping. Te stil.

Sanitair was uitstekend en het terrein schoon.

Maar WiFi, schande 24 uur voor 25 euro, 12 uur voor 20 euro.

Gereisd met vrienden in juni 2013

Prima camping, maar niet voor tenten

fam8, 17-8-2012

Camping Sulzbachtal is een kleine camping gelegen aan de voet van het Zwarte Woud. Op onze plek kreeg je geen haring in de grond. De plekken variëren erg in grootte, zo was onze plek klein en sommige andere plekken groter. Het sanitair was heel erg schoon. Op de camping is een piepklein natuurzwembadje. Er zijn veel honden. Voor kinderen is er niet heel veel te doen. Dichtbij de camping is een treinstation, waarmee je naar Freiburg kan. In het Zwarte Woud kun je goed mountainbiken en wandelen. Een prima camping, maar de ANWB ranking is te hoog.
        Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Prima camping !

caroline, 13-8-2012

Mooie camping, met mooie grote staanplaatsen. Het sanitair ziet er netjes uit en wordt goed bijgehouden. 's morgens lekkere verse broodjes bij de receptie. Aardige, vriendelijke eigenaren !

Ondergrond van de plaatsen is nogal hard, zorg voor goede haringen!

Verder niets op aan te merken!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sulzbachtal in Sulzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sulzbachtal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sulzbachtal scoort een 7.82 uit 10 op basis van 18 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: