Hotel Neotel ****

Neotel

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Neotel bij:

1 review over Hotel Neotel in het Nederlands

Goed voor een nachtje!

danis_1mei, 21-8-2011

Op doorreis naar Italie in Neotel overnacht.

De service bij aankomst was niet denderend. Na vele uren rijden door veel files kwamen we rond half vijf aan. De kamers zouden al vanaf 14u beschikbaar zijn, maar bij aankomst was onze kamer nog niet schoongemaakt. Eigenlijk werd vriendelijk verzocht om de stad even in te gaan, als we terug zouden komen zou het klaar zijn. We gingen in de lobby zitten wachten en na wat telefoontjes was na 15 min wel een kamer klaar.

Vervolgens wilden we graag een hapje eten in het hotel, maar het restaurant was gesloten?! Op vrijdagavond... reden onbekend.

De kamers waren prima, heerlijke bedden en een minibar. Het ontbijtbuffet was top! Erg veel keuze en alles smaakte prima! Bij het uitchecken was de service een stuk beter.

Het hotel ligt midden in de stad, op ongeveer 15 min lopen kom je in een centrum uit waar je wel wat kunt eten. Wij prefereren wat meer rust. Het verkeer (waaronder ook de trein die elke 20 min langskomt) is wel hoorbaar.

Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neotel in Stuttgart, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Neotel scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.