Camping Cannstatter Wasen

Camping Cannstatter Wasen
Cannstatter Wasen
5,6

9 reviews over Camping Cannstatter Wasen in het Nederlands

Prima voor een kort bezoek.

De abeltjes, 20-8-2017

Camping ligt buiten het centrum aan een evenemententerrein en was door alle opbrekingen in de stad moeilijk te vinden. Geen camping om lang te staan, zoals al eerder gemeld veel seizoensbezoekers, arbeiders en kapotte caravans. Wij hebben hier geen last van gehad maar het bepaald wel de sfeer. Sanitair was schoon en netjes, personeel was vriendelijk. Elektra word per kwu afgerekend.

Omdat we naar het Porsche museum wilde hier terecht gekomen maar een 2de keer Nee denk het niet.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Alsof je in een tankstation staat.....

Tijmen, 11-8-2017

Deze camping ligt tussen de mercedestestbaan en een snelweg. Ongelofelijke herrie dus! Overdag is Stuttgart fantastisch, maak het aub maar laat, want slapen valt niet mee!! Wij campeerden overigens met een tent. Vanaf daar vrij uitzicht op de snelweg.
Gereisd met partner in augustus 2017

Goede camping om Stuttgart te bezoeken

Heidi, 24-10-2014

De camping ligt aan de Neckar op een evenementen terrein. Met de combinatie navigatie en verkeersborden redelijk te vinden, maar wel erg verstopt. De receptie is zakelijk. Het terrein bestaat uit roostertegels, niet gezellig maar met slecht weer blijf je in ieder geval niet vastzitten. Vanaf de camping loop je langs de Neckar in ongeveer 10 a 15 minuten naar het metrostation, daarvandaan kun je met de U1 of U2 naar het centrum. Kaartjes haal je uit de automaat. Stroom wordt opgemeten en per kilowatt afgerekend. Er is betaalde wi-fi.
Gereisd met partner in oktober 2014

overnachten en snel wegrijden!

fam. Kersten, 22-10-2013

Stadscamping, vlakbij stadion van plaatselijke Vfb. Daarmee zijn de bijzonderheden ook meteen genoemd, want het stelt allemaal weinig voor.

Voornamelijk een doorreiscamping al tref je er ook ongure lieden aan die voor langere tijd op de camping verblijven.

Ligging, stenen ondergrond, aanwezigheid van vaste bewoners doen allemaal wat unheimisch aan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

doorreiscamping

eradusa, 6-3-2013

echt een doorreiscamping met verder weinig toeters en bellen.

wat je nodig hebt is er, sanitair, winkeltje voor brood e.d. en een eettentje.

Er verblijven veel mensen die in de buurt werken, die huren daar kennelijk een caravan ofzo.

Camping is rommelig, staan ook kapotte caravans en volgens mij wonen er ook nomaden, gezien de rommel en tierelantijntjes bij een van de caravan.

Toen wij er waren was er een popconcert (hardrock) op het terrein naast de camping.

Hoop herrie, maar het was op tijd afgelopen.

De camping was trouwens moeilijk te vinden met de Tom-tom, maar dat kon te maken hebben met de onze versie uit 2009.

Maar uiteindelijk zijn we er gekomen.

Medewerkers van de camping waren verder aardig en vriendelijk, maar ik zal er niet snel nog een keertje heengaan.

Gereisd met partner in juli 2012

Goed voor een overnachting

Inge, 23-8-2011

Wij hebben hier 8 augustus overnacht. We moesten even zoeken, voordat we er waren. De terugweg zaten we vrij snel weer op de autobaan richting Italië. Het sanitair is prima! Het personeel is wel vriendelijk. Er zit een barretje waar je savonds wel even wat kan drinken. Verder is er weinig te doen op de camping.
Gereisd met partner in augustus 2011

raar gevoel..

Daan, 7-8-2011

3 dagen geweest op deze camping,sanitair is in goeie staat en de douches zijn warm en gratis! toiletten ook schoon.De plaatsen zijn op steen en een paar in de hoek van gras.Voor de deur zijn ze tenten en bierstubes aan het opbouwen voor het volksfest voor begin sept.Gevoel van kamperscamping,en ongure mensen buiten de camping.Zigeuners en oostblokkers.Niet een gezellig aanzicht.groot park om de hoek(soort vondelpark),waar veel zwervers en junkies verblijven.Een goeie doorreis camping of voor een nachtje het porsche museum en mercedes museum bezoeken.Verder geen gezelligheid te bekennen.Wireless internet moet je betalem,is hotspot van T-mobile net als overal in duitsland! geen gartis wifi mcdonalds.
Gereisd met partner in augustus 2011

Redelijke camping voor stasbezoek

A&M Ouwerkerk, 27-7-2011

Van 15 t/m 19 juli 2011 op deze camping gekampeerd met 2 volwassenen een caravan en auto, prijs per nacht 23,75 euro. Er staan veel caravans die gebruikt worden door mensen die in de omgeving werken. Geen animatie, wel een barretje waar je wat kan drinken en eten. Goed en schoon sanitair, gratis warme douche. Op loopafstand openbaar vervoer en het Mercedes museum. Stenen ondergrond op de gehele camping dus nergens een stukje gras.
Gereisd met partner in juli 2011

Goede doortrekcamping bij Stuttgart

Hans de Vlieger, 23-8-2009

Deze gemeentelijke stadscamping ligt naast de testbaan van Mercedes (heel weinig last van), dicht bij het centrum, ongeveer 10 autominuten, en ook dicht bij de snelwegen. Staat goed aangegeven, niet altijd met de bekende bordjes, maar ook op de witte overzichtsborden. Op de camping zijn alle faciliteiten aanwezig, zelf wireless internet. Aantallen douches, toiletten en wasruimtes zijn ruim voldoende, zien er netjes uit, wasmachines en drogers aanwezig. Broodjes 's morgens verkrijgbaar.
Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cannstatter Wasen in Stuttgart, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cannstatter Wasen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Cannstatter Wasen scoort een 5.57 uit 10 op basis van 10 reviews.