7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel attimo Hotel Stuttgart*** bij :

5 reviews over Hotel attimo Hotel Stuttgart in het Nederlands

Goed middenklasse hotel.

., 12-2-2014

Het hotel heeft nog steeds dezelfde goede standaard als jaren geleden, toen ik er al eens overnachtte. Vooral de nabijheid van het treinstation en het Mercedes Benz Stadium zijn een voordeel voor mij, omdat ik invalide ben.
Gereisd anders in februari 2014

Super voor korte trips.

., 27-12-2013

Wij (2 keer 20 jaar) waren aangenaam verrast, omdat de buitenkant van het hotel niet echt uitmuntend schijnt. In het hotel waren we zeer tevreden. We hebben de musical Tarzan bezocht en met een excursie door het centrum afgesloten. Absoluut aanbevelenswaardig voor korte verblijven. Schoon en zeer vriendelijk personeel. Graag weer.
Gereisd anders in december 2013

Graag weer!

., 11-10-2013

Hartelijk dank aan het hele team van Attimo Hotel. Ik voelde me erg goed en kom graag weer!
Gereisd anders in oktober 2013

Nou ja.

., 12-7-2013

We hebben op de 1ste verdieping aan de straatkant geslapen, het was dus ultra luid. Ook als de ramen dicht waren, was het nog heel luidruchtig. De tv was erg klein en nog een beeldbuis, was niet zo leuk. Het ontbijtbuffet was ook niet geweldig, wat weinig keuze. Verder was echter alles schoon en het personeel was aardig.
Gereisd anders in juli 2013

De prijs/kwaliteitsverhouding was super.

., 9-7-2013

Hotel Attimo Stuttgart is een klein, onbelangrijk hotel met gerenoveerde kamers en moderne faciliteiten. Kamers hebben niet veel faciliteiten en zijn goed onderhouden en hebben super matrassen. Personeel is heel vriendelijk. Storend was hij hoge temperaturen de enorme hitte op de kamer, die mijn ook met open ramen niet kwijt kwam. Niettemin prijs-kwaliteitverhouding om verder aan te bevelen.
Gereisd anders in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel attimo Hotel Stuttgart in Stuttgart, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel attimo Hotel Stuttgart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel attimo Hotel Stuttgart scoort een 7.81 uit 10 op basis van 5 reviews.