Hotel Mercure Stuttgart Sindelfingen an der Messe ****

Hotel Mercure Stuttgart Sindelfingen an der Messe
Mercure Stuttgart Sindelfingen an der Messe
8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mercure Stuttgart Sindelfingen an der Messe bij:

16 reviews over Hotel Mercure Stuttgart Sindelfingen an der Messe in het Nederlands

Prima voor doorreis

Michael, 11-6-2017

Schone gerenoveerde kamers, verder weinig sfeer of extras
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017
Guest Relation, Guest Relation, 7-8-2017

Dear Guest, thank you very much for your good rating and the time that you have taken, to evaluate your stay. We are pleased you enjoyed it you with us and welcome you soon again.

With best regards

Guest Relation

Meer dan prima overnachtingshotel

Familie Poel, 24-1-2017

Prima modern hotel voor een tussenstop naar (in ons geval) Oostenrijk. Prima kamers en fantastisch ontbijt! Gunstig ten opzichte van de snelweg, maar verwacht geen vertier in de directe omgeving. Het restaurant is goed genoeg om in het hotel te blijven.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017
Guest Relation, Guest Relation, 28-1-2017

Dear Guest,

we very much appreciate your comments regarding your stay. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Sincerely

Guest Relation

Fijn hotel, gunstige ligging,vriendelijk personeel

Willem en Gré van Oosten, 12-9-2016

Gunstige ligging bij Autobahn, ruime parkeermogelijkheid, mooie kamer, alles zeer schoon, geweldig ontbijt, leuk terras met vriendelijke bediening. Prima restaurant met redelijke prijzen en zeer goede kwaliteit eten. Al het personeel is geweldig vriendelijk en behulpzaam in alles. Een aanrader.
Gereisd met partner in september 2016
Guest Relation, Guest Relation, 25-9-2016
Dear Guest, thank you for your review. I am delighted that you enjoyed your stay in our house. We look forward to your next visit. Best regards Mareike Eimert, Guest Relation

Goed hotel

Robertus, 5-8-2016

Als je een kamer aan de verkeerde kant hebt, is het verkeerslawaai verschrikkelijk. Met dichte ramen heb je er weinig last van. Het toilet is erg laag, meer geschikt voor kleine kinderen. De kamers zijn groot, maar erg donker. Overdag moest het licht aan. De bedden zijn beslist te zacht. Het ontbijt is uitstekend, maar ook de ontbijtruimte heeft maar één raam, waar dan iedereen zoveel mogelijk bij in de buurt gaat zitten. De directe omgeving is mistroostig.
Gereisd met partner in juni 2016
Guest Relation, Guest Relation, 11-8-2016

Dear rpmkeijzer,

Thank you for taking time to tell us about your experience in our Hotel.

When we took over this hotel it was our vision to develop a place in which employees impress our guests and create a place of comfort. Nevertheless, there are structural factors in hotel properties, with which we must learn to live with after the completion of the building. In our view, the well-being of our guests is strongly influenced by contact from person to person. For this reason, we place extremely high value on the interaction between employees and guests hope to impress our guests in this way.

We are looking forward to welcome you again.

Best regards

Prima overnachtingshotel.

vakantiegek, 6-9-2015

Prima overnachtingshotel met zwembad en sauna dicht bij de snelweg.Mooie ruime kamer met koffie apparaat.Gezellig restaurant en een heerlijk uitgebreid ontbijt.

Dichtbij het hotel is een heel groot overdekt winkelcentrum,Het kleine centrum van Sindelfingen heeft ook genoeg restaurantjes.

Gereisd met partner in september 2015

prima hotel

Ed, 25-8-2015

We hebben dit hotel gebruikt op doorreis vanuit het zuiden naar huis. Het hotel ligt redelijk gunstig vanaf de snelweg. Prima ontvangst bij binnenkomst. Verder mooie ruime kamers, er is ook een zwembad aanwezig en een heel gezellige weinstube waar je ook lekker kunt eten.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Goed hotel voor een kort verblijf nabij Stuttgart

Jasper, 8-7-2015

Hotel ligt in een buitenwijk van Sindelfingen, vlakbij een groot winkelcentrum. Stuttgart is met de auto goed te bereiken. Het hotel ademt de sfeer uit van een zakenhotel. Prijzen zoals die van het ontbijt (maar lieft 19 euro) bevestigen dat ook. Groot pluspunt van het hotel zijn de kamers. Erg modern en comfortabel ingericht, airco, gratis WIFI, satelliet televisie met elke denkbare zender. Ook het zwembad is top, voor een hotel behoorlijk ruim. Bistro (beneden) is dik in orde. Parkeren kan gratis, namelijk direct buiten het terrein van het hotel aan de straat, of eventueel op het terrein van het hotel zelf. Dat laatste kan dan voor hotelgasten tegen het "speciale" tarief van 12 euro per dag (!). Dat is wel weer jammer... Een ander klein minpuntje tijdens ons verblijf: er zijn 2 trage liften uit 1971, waarvan er 1 kapot was. Gevolg: soms heel erg lang wachten voor je naar beneden kunt.
Gereisd met partner in juli 2015

Goed doorreis hotel

MaschaG, 11-8-2013

Ligging ten opzichte van de snelweg gunstig. Je hoort deze buien ook heel goed, in de kamer hoor je niets. In de buurt is niets te doen. Er is wel een Mac Donalds met Mac cafe, handig voor ontbijt want deze is erg prijzig.
Gereisd met partner in juli 2013

Heerlijk ontbijt

S. van Haastert, 26-7-2010

Wij zijn in juli 2 maal hier geweest. Wij waren op doorreis naar Italie. Prima hotel. Ligt vlakbij snelweg maar deze hoor je niet in de kamer.

Heerlijk ontbijtbuffet. Ze hadden echt alles.

Gratis internet in receptieruimte. Leuk zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Heerlijk ontbijt

S. van Haastert, 26-7-2010

In juli 2 maal in dit hotel overnacht. Wij waren op doorreis naar Italie. Het hotel ligt inderdaad niet mooi maar wat maakt het uit als je de volgende ochtend weer verder reist. Gratis internet in receptieruimte. Leuk binnenzwembad.

Ontzettend goed ontbijtbuffet. Ze hebben echt van alles.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Stuttgart Sindelfingen an der Messe in Sindelfingen (bij Stuttgart), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Stuttgart Sindelfingen an der Messe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Stuttgart Sindelfingen an der Messe scoort een 8.06 uit 10 op basis van 16 reviews.