Pension Simonshof ****

9,1

9 reviews over Pension Simonshof in het Nederlands

Genieten

Olaf Reijerse, 3-8-2017

Bij Simonshof hebben we als gezin genoten.

De ligging is fantastisch. De kinderen kunnen lekker hun gang gaan met alle dingen rondom de boerderij.

De familie maakt het voor de kinderen en ouders een echte aangename en warme vakantie.

Mooi gebied om te wandelen,mountainbiken,zwemmen en op pad te gaan met de kinderen.

Je hebt pas vakantie gehad in het Zwarte Woud als je hier bent geweest.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

prachtige boerderij rust uitzicht kindvriendelijk

Gaby Willemstijn, 31-7-2017

Bij de familie op de boerderij kan je helemaal tot rust komen. Er zijn fijne schone appartementen met veel ruimte en een grote speelplaats voor kinderen. De familie Fehrenbach doet veel om de gasten te vermaken. Tractor rijden met de kinderen, pony rijden en borstelen, een wekelijkse bbq avond en spelletjes zoals eendjesrace voor de volwassenen. In de omgeving kan je veel ondernemen en het plaatselijke zwembad en musea in de omgeving is gratis te bezoeken met je toeristenkaart. Wandelen en dorpjes bezoeken, de bergen in, kortom een geweldige vakantie om op terug te kijken!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Ideaal verblijf voor gezinnen met kleine kinderen

Johan Wijnen, 18-8-2016

De Simonshof bestaat uit 5 appartementen verdeelt over 4 gebouwen. Hierdoor heeft de gast de keuze uit schillende soorten van verblijf. Liever op u zelf blijven, geen probleem. Contact krijgen met andere gasten, het kan al via de grill avond die iedere dinsdag gehouden wordt. De appartement zijn gelegen naast een (afgezette) beek. Kinderen kunnen pony rijden en spelen in de grote tuin met vele speeltoestellen. Absolute pluspunten; zeer gastvriendelijke eigenaren. Niets is teveel gevraagd! Mooie wandelingen maken (ook met kinderen) kan al vanaf de locatie zelf. Openbaar vervoer is gratis in het Zwarte Woud, net als veel zwembaden en musea. Voor dagtrips: rodelbanen, glasblazen, zoo, pretpark, parasailing, watervallen. Door te combineren en zwembaddagen af te wisselen met dagtrips heb je een echte gezinsvakantie. Restaurants zijn er voldoende in de buurt en de prijzen laag. Broodjes worden indien gewenst iedere dag vers aangeleverd. Minpunten: banken en supermarkten liggen op 10 tot 15 min. rijden.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Rust......ontspanning.......plezier

Henk van de Zandschulp, 6-8-2014

Onze ervaring met 4 kinderen met de leeftijd van 12, 9, 6 en 4 dat er voldoende speelmogelijkheid aangeboden wordt. Las je geluk hebt met de medevakantiegangers is het feest helemaal compleet. Er wordt veel aandacht gegeven voor de gasten. De grilavonden zijn geweldig en breekt het ijs om met iedereen contact te leggen. Een gezamelijk uitje met de huifwagen bevorderd dit alleen maar. Boerin Johanna is de hele dag aan het werk om het allemaal in goede conditie te houden. Wij hebben 2 weken ons vermaakt in de boerderij zelf, Wning HOF, op de 1e verdieping van de boerderij. Als je kleine kinderen hebt is dit de ideale woning voor het overzicht op de speelplaats, de rest ligt niet in het zicht. De gehele ligging is wonderschoon.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Een echt vakantieparadijs!!!

Ruud Amkreutz, 24-6-2014

Ik ben hier jaren op vakantie geweest met mijn ouders, en nu 18 jaar later zelf net terug van een weekje op deze heerlijke plek! het ligt in het mooiste dal van het Schwarzwald, ver van de drukke weg aan een heerlijk koel beekje. omgeven door bergen bossen en weiden. er is keus genoeg aan woningen/appartementen, alles is perfect in orde en schoon. Voor kinderen is er genoeg te doen, zwembadje, speelgoed, tafeltennis, poolbiljart, darts, een echte rodelbaan, speeltuin, voetbalveld. Voor de ouderen onder ons is het een oase van rust
Gereisd met vrienden in juni 2014

Erg leuk pension voor gezinnen.

Fanny, 21-2-2013

Erg leuk pension op een prachtige plek.

Alles is aanwezig voor een heerlijke vakantie. Natuur, rust, ruimte. Bij het pension is genoeg te doen voor kinderen. Zo zijn er diverse speeltoestellen en is er een beek om in te spelen.

In de omgeving kun je mooie wandelingen maken.

De eigenaren zijn erg vriendelijke mensen die ervoor zorgen dat het hun gasten aan niets aanbreekt. De kamers zijn schoon en compleet.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

uitstekende service

De wolfjes, 21-7-2009

Pension Simonswald is een regelrechte aanrader voor gezinnen met kleine kinderen

er wordt veel gedaan voor ze. De gastgevers doen er alles aan om de gasten een aangename tijd te bezorgen, en dat lukt ze uitstekend. Ik ga zeker nog een keer.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

Ideaal, wat een genot.

E. Meuleman, 17-9-2008

Voor rust en gezelligheid.

Goede keus om met kinderen heen te gaan.

Gereisd familie in augustus 2008

Wat hebben wij dit jaar weer enorm genoten.

dick vink, 17-9-2008

Wij komen hier al jaren op deze mooie boerderij met onze kinderen, en zelfs al met onze kleinkinderen. Het ligt midden in de natuur tussen de bergen met een fantastisch uitzicht. De boer (Christian) en de boerin (Johanna) hebben er alles aan gedaan om het voor kinderen naar de zin te maken, niet voor niets heet het dan ook "Simonshof Ferien Paradies".
Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Simonshof in Simonswald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Simonshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Simonshof scoort een 9.1 uit 10 op basis van 12 reviews.