Hotel Scheid

Scheid
8,3

6 reviews over Hotel Scheid in het Nederlands

Heerlijk hotel voor een klein prijsje

Josemanders, 23-8-2017

Ik vond het eten zeer goed, lekkere schnitzels op voor weinig geld en ook het ontbijt s,morgens was erg goed.

De bedden sliepen heerlijk en waren voorzien van dekbedden. Heerlijk geslapen en deze mensen zijn bijzonder gastvrij.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooi hotel,met fijne keuken. Prachtige tuin .

fam.Denissen, 18-8-2017

We sliepen in gloednieuw bijgebouw. Mooie kamers ,zeer schoon en modern.

Zeer uitgebreid ontbijt. Voor weinig geld kon je 's avonds lekker eten. Gezellig terras zowel voor als achter het hotel.

Weinig parkeerruimte als hotel goed vol zit. Hotel ligt aan drukkere weg, maar daar heb je t.a.v. geluid weinig hinder van. Je rijdt het hotel zo voorbij als je niet oplet.

Wel een gunstige ligging voor uitstapjes in de mooie omgeving. Bamberg is een must om te bezoeken.

Hotel beschikt over weinig informatie over de omgeving.

Redelijke wifi verbinding.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Nette familiekamer tegen goede prijs.

familie, 10-8-2017

We hadden een familiekamer geboekt, omdat we op doorreis waren.

De (gerenoveerde?) kamer zag er super netjes uit. Goede bedden voor ons allemaal, een keurige badkamer.

De medewerkers bij de receptie waren vriendelijk en het ontbijtbuffet was goed verzorgd.

Een aanrader voor families op doorreis.

We hebben ook gegeten op de avond van aankomst. Buiten op het terras.

Eten was o.k.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Scheid bij:

Fantastisch, zo behoord een hotel te zijn "klasse"

Ton de Jager, 16-8-2016

Na een eerdere desillusie van een ander hotel in dit dorpje, bij dit hotel aangekomen. Gevraagd of er nog kamers voor 6 personen hadden. En dan voor drie nachten. Het hotel was bijna volgeboekt maar had nog wel twee kamers voor twee nachten en er kon nog een bed bij gezet worden. We konden even kijken of we het goed vonden want het was met zijn drieën wat aan de kleine kant. Maar voor een paar daagjes kon dat wel. Na terug komst stond de eigenaar daar, na dat we verteld hadden wat ons overkomen was zei hij dat we ook voor drie nachten konden komen omdat hij wel kon schuiven met andere kamers. Dit vind ik klasse, zo hoor je klanten te helpen en naar het zin te maken. De kamers zijn schoon en kompleet.

De keuken is ook goed geen grote kaart maar dik voldoende. Parkeren geen probleem. Voor doorreis een perfect hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Prima

erikdriessen, 13-8-2015

Inderdaad prima overnachtingsplek op doorreis. Juist wel uitgebreid ontbijt, goede kamer, maar wij waren er op de warmste dag van het jaar en dan zou een airco prettig zijn. Snelle en vriendelijke bediening. Ook goed eten.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Prima overnachtingshotel op weg naar Italië.

Kitty, 7-7-2015

Een familiekamer geboekt. 1 tweeperaoonsbed, 1 slaapbank. Nette badkamer, ruime slaapkamer. Geen airco, geen ventilator, wel een balkon. De kamer lag in het bijgebouw oode bovenste verdieping aan de kant van de weg. Doordat met de warmte de deur naar het balkon open bleef, was er wel geluidsoverlast van de auto's/vrachtwagens die de steile weg op en af reden. Overigens geen heel erg drukke weg. Verder alles netjes, heerlijk gegeten 's avonds in de Biergarten die bij het hotel hoort. Ontbijt was niet uitgebreid, maar voldoende.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Scheid bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Scheid in Schriesheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Scheid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Scheid scoort een 8.27 uit 10 op basis van 6 reviews.