Pension Haus Sonneck **

Pension Haus Sonneck
Haus Sonneck

60 reviews over Pension Haus Sonneck in het Nederlands

Heerlijk, mooie locatie en gastvrij

Fam. M, 20-8-2017

Wij hadden de vakantie woning die op en top was. Alles was aanwezig en net verbouwd. We aten ontbijt in het hotel en konden eventueel op aangeven mee eten met het avond eten. De bedden lagen lekker en de kamers waren schoon.

Bij onze boeking kregen we de zwarte woud kaart waardoor heel veel uitjes prima te doen waren.

Ze liggen ongeveer twee kilometer van de Schluchsee af. Dit is prima te wandelen. In de omgeving zijn nog veel meer mooie wandel routes. In het hotel weten de eigenaren goed wat leuk is om te doen.

Negatieve dingen hebben wij niet

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super, voor herhaling vatbaar, zeer gastvrij!

Burema, 12-7-2017

Zeer gastvrije mensen, heel plezierig verblijf gehad. 'S ochtends een heerlijk ontbijt en indien gewenst 's avonds een warme maaltijd. Veel te doen in de omgeving, en ook veel gratis te doen met de toeristen-pas. We komen hier zeker een keer terug!
Gereisd met partner in mei 2017

'Thuis' op vakantie

Hette en Alice, 15-5-2017

Vorig jaar in juni een weekje in haus Sonneck gelogeerd. En nu is het alweer bijna zover dat we weer mogen. In een prachtige omgeving waar eindeloos veel te doen en te zien is, is het 's avonds heerlijk 'thuis' komen in dit pension. Een aperitiefje buiten op het terras of als het koud is bij de houtkachel en dan evt een lekkere maaltijd. Jitty en Gerbrand, we zien er weer naar uit!
Gereisd met partner in juni 2016

Schoon en netjes

Senior, 4-10-2016

Het ontbijt is goed maar avondeten is er niet.Geen gezelligheid in de avonduren
Gereisd met partner in september 2016

Zeer gastvrij.

Joop Vos, 29-6-2016

Wij zijn de Fam Vos en de Fam van Meegen .en zijn 18 juni 2016 een week geweest geweldig zeer gastvrije mensen . Heerlijke bedden alles super schoon lekker ontbijt .en een geweldige omgeving..voor herhaling vatbaar toppie .bedankt Gitte en Gerbrand .voor de gezellige bbq .
Gereisd met vrienden in juni 2016

Geweldig

JrV, 5-9-2015

Leuk, relaxt, gezellig Pension, met twee eigenaren die weten hoe je een ander (lees vakantie gangers) moet vermaken. Hoogtepunt in het pension was een BBQ, met bijna alle gasten werd alles uit de kast gehaald om het de gasten van alles te voorzien!

Je kunt echt merken dat de Gast hier op nummer 1 staat, nog iets leuks is dat alle kamers een ander thema hebben, zo had ik het gevoel dat ik in een echt KASTEEL sliep, wat dus het thema van mijn kamer was!

Gereisd alleenreizend in juli 2015

Heerlijk pension

Blok, 3-8-2015

We waren er voor de derde keer. Dat zegt al genoeg. Nu waren we onderweg naar Oostenrijk en zowel op de heenweg (2 nachten) als terugweg (4 nachten) zijn we hier geweest. Het omrijden hadden we er voor over. Super gastvrij echtpaar, relaxt pension, mooie omgeving, goede uitvalsbasis, lekker ontbijt en avondeten! Zelfs twee keer een bbq met een groot deel van de gasten, heel gezellig. Kortom, een aanrader, zowel in de zomer als in de winter.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

J.Zwart, 20-10-2014

We voelden ons welkom! De ontvangst was hartelijk! Het verblijf was ontspannend! Het eten ( ontbijt en diner) was om stil van te worden. Zo lekker was het! Het was met zorg bereid!

We vonden het dan ook jammer om na 4 dagen weer te vertrekken! 😢

Gereisd met partner in oktober 2014

leuk pension in prachtige omgeving

Monique Heidstra, 4-8-2014

wij hadden 2 weken de vakantiewoning tot onze beschikking.

wij hebben geen gebruik gemaakt van ontbijt/diner faciliteiten van het pension.

prima pension, bedden bij aankomst opgemaakt.

handdoeken service ook voor vakantiewoning.

een aanrader: prijs/kwaliteit verhouding perfect.

prima uitvalsbasis voor vele trips !

hoch schwarzwald card ontvangen met vele kortingen !!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Geweldig pension/ hotel

marian en jurgen, 23-2-2014

Wij hebben hier afgelopen week doorgebracht en we hebben heerlijk genoten. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen. Het ontbijt was prima en inderdaad klagen op internet kan om alles. Als je iets miste even vragen en het was er. Wat betreft het zelf drinken pakken, geen probleem mee. We hebben heerlijk geslapen in de prima bedden. Ook de Grillteller was heerlijk! Nogmaals onze complimenten Gerbrand. Jitty en Gerbrand waren zeer vriendelijk, gaven tips en vroegen later of je een goeie dag had gehad! geweldig vriendelijk en geïnteresseerde hotel eigenaren!
Gereisd anders in februari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Haus Sonneck bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Sonneck in Schluchsee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Sonneck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Haus Sonneck scoort een 9.04 uit 10 op basis van 62 reviews.