Gasthof zum Schlüssel

zum Schlüssel

1 review over Gasthof zum Schlüssel in het Nederlands

Prima voor een nacht

Lianne, 12-10-2010

Ik had deze Gasthof gekozen voor 1 nacht, onderweg naar Zwitserland. Vooral omdat het heel goedkoop was. €45,- inclusief ontbijt. Geen geld natuurlijk. Het hotel was makkelijk te vinden met de navigatie (wat op de rest van de reis wel eens problematisch was). Toen ik binnenkwam met mijn koffers stond er al iemand klaar die gelijk met mij meeliep. (Vermoedelijk was ik de enige overnachtingsgast). De kamer was oubollig, maar netjes, schoon, ruim. Prima in orde dus! Ik heb nog even de auto verplaatst (ze bleken een eigen parkeerterrein te hebben, maar in het donker rij je daar makkelijk voorbij), en daarna gebruik gemaakt van de douche, die ook weer heel netjes was, met meer als genoeg handdoeken. En toen ben ik gaan slapen op de heel comfortabele bedden.
Gereisd alleenreizend in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof zum Schlüssel in Schliengen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof zum Schlüssel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof zum Schlüssel scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.