Hotel Suntime Hotel Winterhaldenhof ***

Hotel Suntime Hotel Winterhaldenhof
Suntime Hotel Winterhaldenhof
8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Suntime Hotel Winterhaldenhof bij:

32 reviews over Hotel Suntime Hotel Winterhaldenhof in het Nederlands

super !!!!!!

Fam Boone, 21-8-2017

Bij aankomst kregen we een appartement i.p.v een 4 persoonskamer met 2 aparte bedden voor twee tieners van 14 heel erg fijn.We hadden prachtig uitzicht op de ruine en omliggende dorpjes.Wat wij heel leuk vonden was de koelkast op de verdieping waar je een drankje uit kon nemen voor s'avonds op het balkon en het mandje met diverse snoepjes op de kamer gewoon lijstje invullen met kamernummer en bij vertrek afrekenen bij de receptie.Op tien minuten loopafstand vertrekt de trein die gratis is met de konuskaart waardoor je veel leuke uitjes kunt plannen.Het eten is er heerlijk en niets is te veel ze doen er alles aan om je te verwennen zelfs met minder weer geven ze je tips om je een mooie dag te bezorgen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

beter dan dit wordt het niet

jetruud, 24-6-2017

Dit is een topper: we hadden een kamer met uitzicht op het dal verwacht, maar kregen een supergrote kamer met zitjes, keuken, badjassen en een prive-sauna in de badkamer. Uitzicht op het dal met de ruine die s avonds mooi verlicht wordt. Het personeel (bijna alleen maar dames!) is niets te gek om het je naar de zin te maken. S ochtends krijg je bij het ontbijt een tip van de dag en kun je alvast een keuze maken voor het diner voor s avonds. Diner van hoge kwaliteit; in de omgeving is dat veelal beperkt tot schnitzels en nudeln. Je krijgt ook een Konuskarte waarmee je gratis met het OV kunt reizen. Zwembad met grote ligweide op 5 min met de auto. Vanuit het hotel kun je fijn naar dorpen in de omgeving.
Gereisd met partner in juni 2017

in een woord "fantastisch"

Jan en Mien, 14-10-2016

mooie ligging, heerlijk eten, buitengewoon behulpzaam en vriendelijk team, mooie kamer met dalzicht en veel mogelijkheden om de omgeving en verre omgeving met de auto te verkennen zeker voor mensen met behinderingen. Er is een lift aanwezig indien je problemen hebt met trappenlopen.

Het is in een woord Geweldig.

Gereisd met partner in oktober 2016

Deugddoend - fijne keuken

Marleen, 2-10-2016

Ons verblijf in hotel Winterhaldenhof was echt aangenaam. Gelegen in de rustige omgeving van de bossen, zorgde het voor voldoende afwisseling om te wandelen. Met de Konuskaart (vanaf 7 overnachtingen) konden we makkelijk de trein nemen naar het N of het Z. Ieder uur een trein. Mooi dorp, Schiltentach, op wandelafstand.

Na een inspannende dag deed het deugd ons te verkwikken in de sauna. Niet groot, maar toch een meerwaarde. Ook de 'happy hour' tussen 15u en 17u wisten we te smaken. Helaas niet altijd nog heet water voor de thee.

's Avonds iedere keer genoten van een heerlijke maaltijd: lekker en verfijnd. Heel vriendelijke bediening en aangename muziek aan tafel. Tafels heel verzorgd met telkens een kaars en een verse roos op tafel. Sommige dagen 's morgens keuze uit 4 menu's. Andere dagen heel aangename verrassing ! Voor het eten moet je absoluut hier zijn!

De kamer was niet te groot, zeker niet de badkamer. WC op kindermaat. (te klein voor echtgenoot van 1.90m). Gelukkig vlakbij op de gang een WC voor mindervaliden. Deze was meer dan ruim genoeg.

Interessant om lunchpakket te maken. Indien gewenst, zelf nog plastic zakjes meenemen. Enkele doosjes waren te beschikking om tomaat en komkommer in te doen. Maar niet voor alle gasten die picknick willen maken genoeg.

Wifiverbinding niet zo goed. Geen verbinding in kamer of bar. We moesten telkens verhuizen tot dichtbij een rooter. Vonden we soms wel vervelend.

Buren soms hoorbaar, wanneer deze wat te luidruchtig waren.

Wandelstokken beschikbaar, maar geen gebruik van gemaakt.

Gereisd met partner in september 2016

Net hotel met vriendelijk personeel

P, 30-9-2016

Het hotel ligt op een rustige locatie een kilometer buiten het dorp, de kamers aan de voorzijde hebben een balkon met mooi uitzicht op het dal. Het personeel is vriendelijk, de kamers zijn netjes en schoon. De bedden zijn stevig, de kussens zijn naar Nederlandse maatstaven heel erg dun. Nette badkamer met een goede douche. Op de kamer kun je koffie en thee zetten met een Senseo apparaat, hier moet je van houden, het warme water voor de thee heeft een koffiesmaak. In de ochtend is er een ontbijtbuffet, op zijn Duits, niet heel uitgebreid maar voldoende voor een goed begin van de dag.

Bij halfpension kun je iedere ochtend kiezen uit meerdere hoofdgerechten en soms is er een verrassingsmenu. Het diner is uitstekend verzorgd en de bediening erg vriendelijk. Het hotel is uitstekend voor diverse uitstapjes in de omgeving en voor wandeltochten.

Enige minpunt is dat de kamers erg gehorig zijn, dit hoeft geen probleem te zijn, maar wanneer andere gasten luidruchtig zijn is dat op de andere kamers goed te horen.

Gereisd met partner in juli 2016

Mooi en schoon hotel, zeer vriendelijk personeel

Marco, 19-9-2016

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, uitgebreid ontbijtbuffet, gevarieerd 3-gangenmenu door creatieve kok en dagelijkse reiniging van de hotelkamer.

Toeristen reizen gratis met het openbaar vervoer door het Schwarzwald.

Ideaal gelegen voor natuurliefhebbers en wandelaars.

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijke vakantie

Hugo Denie, 13-11-2015

Hartelijke ontvangst door de gastvrouw. Een heel mooi uitzicht van op het balkon van onze kamer. Een heerlijke omgeving om te wandelen en tot rust te komen. Een uitgebreid ontbijt met voor ieder wat wils. 's Morgens al de keuze om uit verschillende menu's te kiezen voor het avondeten. Voor onze zoon (8) telkens een verrassing. Een zalige welness ter beschikking na een deugddoende wandeling. 2x Sauna en een stoombad ... meer moet dat niet zijn. Ook een heel mooie ligging van het hotel en mooie wandelpaden. Enkele minpuntjes : de kamer binnenin was verouderd , de fitness bevat maar 3 toestellen , de Nordic wandelstokken zijn versleten en de tijd in het bubbelbad is echt te kort. Maar dat neemt niet weg dat zowel mijn vrouw , onze zoon en ikzelf een overheerlijke vakantie gehad hebben. Hiervoor alle dank aan het vriendelijke personeel. Vooral de zaalbediening was top.

We gaan volgend jaar zeker nog eens terug

Gereisd met partner in november 2015

Idyllische omgeving

Kristof Met, 7-11-2015

Winterhaldenhof is een echt wandel en wellness hotel. Mooi uitzicht vanop het balkon van de kamer op schenkenburg en de vallei van de kinzig. Ruime keuze tussen wandelingen in de omgeving.

Na de wandeling kan je genieten van sauna, tepidarium, stoombad.

Ontbijt is uitgebreid. Je kan je eigen ei bakken. Avondmaal met regionalegerechten. Dessert is niet echt speciaal ( kiwi met roomijs, druiven).

We hadden een toffe vakantie in schenkenzell!

Gereisd met partner in november 2015

Erg genoten van ons verblijf

Hedie, 5-9-2015

Het hotel ligt erg mooi, geweldig buitenzwembad op loopafstand, het eten was echt verrassend goed, schone kamers.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

prachtige ligging mooi uitzicht.

p.kortsmit, 29-8-2015

kamers zijn goed eten is uitstekend personeel heel vriendelijk hier heb je wat je van een hotel verwacht voldoende parkeer ruimte bij goei weer leuk terras ik zeg prima hotel.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Suntime Hotel Winterhaldenhof in Schenkenzell (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Suntime Hotel Winterhaldenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Suntime Hotel Winterhaldenhof scoort een 8.67 uit 10 op basis van 33 reviews.