Hotel Restaurant Zum Ochsen ***

8,1

13 reviews over Hotel Restaurant Zum Ochsen in het Nederlands

Goed overnachtingshotel

Mieke, 19-9-2017

Wij hadden daar geboekt omdat het een 2-persoons en 1-persoonsbed zou hebben. Dit was bij aankomst een slaapbank die klein was. ze hebben toen een andere kamer geregeld met een stapelbed erbij. Ze vertelde dat ze altijd een slaapbank erbij hebben. Dit staat niet op de site.

Het eten was geweldig. Je kreeg zoveel en ik heb nog nooit zo'n grote borden gezien. Kregen ook nog een hapje van de kok.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Wat een tegenvaller

Cindy, 18-8-2016

Met een 8,5 hadden wij misschien iets te hoge verwachtingen.

We sliepen in het rode gebouw.

Hadden gevraagd om 4 aparte bedden en dit kon voor 22 euro extra geregeld worden.

Bij aankomst bleek dit niet geregeld maar was de prijs wel verhoogd (na melding hiervan hebben ze het bedrag wel weer aangepast)

Bediening ronduit slecht. Er werd nauwelijks tijd genomen om de bestelling op te nemen, laat staan om vragen over een menu te beantwoorden.

Onze bestelling werd niet op een papiertje genoteerd waardoor ze verschillende dingen vergaten te brengen en we allemaal op gezette tijden ons eten op tafel kregen.

Kwaliteit van het eten vonden we ook minimaal. In Duitsland kun je meestal heerlijk eten maar voor deze prijs hadden we beter verwacht. We kwamen er de volgende ochtend achter dat de ingang van het gebouw waar we in sliepen 's nachts was afgesloten. Als er brand was uitgebroken hadden we niet snel kunnen vluchten!

Nee, een 8,5 vinden wij dit hotel-restaurant zeker niet waard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Perfect overnachtingshotel

NK, 21-7-2015

in juni geweest op doorreis naar Italië. Ideaal overnachtingshotel. Auto kan voor de deur op ruim parkeerterrein worden gezet. Goed ontvangst en nette kamer. Wij hadden voor drie personen geboekt op 1 kamer. Het bijzetbed was enorm groot! Fijne badkamer. Restaurant met terras en speeltuin. Ideaal voor de kids die de hele dag in de auto hebben gezeten. Uitgebreide kaart en ontbijt.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Een prima overnachtingshotel.

A.N.C., 25-9-2014

In het hoofdgebouw heeft het hotel nette en zeer schone kamers met balkon en zitje. De inrichting van het hotel is traditioneel Duits. Een uitstekend en uitgebreid ontbijtbuffet met als extra zelfgemaakte worstsoorten en gerookte zalm. De menukaart voor het diner is uitgebreid. De kwaliteit is prima en prijs is redelijk goedkoop. De medewerkers zijn uitermate gastvrij. Voor kinderen is er een klein speeltuintje.
Gereisd met vrienden in januari 2013

Erg goed (tussenstop)hotel

Stefan, 13-8-2014

We hebben op te terugreis vanuit Italië in dit hotel overnacht. Ontvangst super, erg vriendelijke. We hadden een zeer ruime kamer met ligbad op de 4e etage van het losstaande gebouw. Achteraf bleek de enige kamer met ligbad. Zeer ruim en goede bedden. Eten en drinken meer dan voldoende, zowel a-la-carte 's avonds als het ontbijt 's ochtends. Enige redelijke grote minpunt, boven onze kamer was een houten vloer met daarboven een ruimte waar een gezin verbleef. Hier hebben we erg veel geluidsoverlast van gehad gedurende de hele nacht. Dat was jammer, zeker omdat we de volgende dag weer een behoorlijk eind moesten rijden. Daarnaast was de kamer erg warm, het was die dag 28 graden geweest.
Gereisd met partner in augustus 2014

Overnachten kan hier

Lukas, 1-8-2014

Aan een doorgaande weg in Schallstadt (voorstad Freiburg) staat een prachtig gebouw waarin dit hotel gevestigd is. Volop parkeerplaatsen op eigen terrein. Kamers zijn voldoende goed.

Zelfde geldt voor het ontbijt. Alleen het fruitcriterium werd niet gehaald. Maar gezien de prijssteling geen schande.

Dinner ook van goede kwaliteit. Maar in de omgeving zijn ook andere restaurants aanwezig.

Schallstadt zelf is verder weinig spannend. Het is een drukke doorgaande weg langs een berg met wijnbouw. Van verkeerslawaai was aan de binnenplaats in ieder geval niets te merken.

Ligt op 5 minuten van autobahn A5 tussen Karlsruhe en Basel. Perfect dus als stop over en mogelijk ook voor een dag sightseeing in Freiburg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

goed gezellig hotel

georerne, 7-8-2013

Hotel is gezellig echt in lokale Ditse stijl ingericht, precies wat je in deze omgeving verwacht. Personeel is erg vriendelijk. Wij waren er voor doorreis naar italie in de zomer. Dit deden veel gezinnen, hotel had speciale menukaart voor deze periode. Eten was goed en lekker en prima betaalbaar, veel beter dan de Nederlandse prijzen.Wat ons betreft echt een aanrader voor doorreis of een langdurig verblijf.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Prima hotel!

Manon, 29-7-2013

Wij hebben dit hotel gebruikt als overnachtingshotel onderweg naar Italie. Ivm veel drukte op de weg waren we er pas om 22 uur: geen enkel probleem, de ontvangst was zeer hartelijk, onze kamer werd netjes gewezen, er werd zelfs gevraagf of we hulp nodig hadden met onze bagage. Ook een drankje konden we nog nuttigen, ook al waren ze eigenlijk al wel aan het afsluiten, het werd toch geregeld.

Wij boekten een 4 persoonskamer. Deze was bijzonder ruim en had een mooie grote badkamer. Alles supernetjes en schoon. Voor onze kinderen een stapelbed en voor ons een heerlijk groot bed. Het ontbijt de volgende ochtend was fantastisch. Zoveel keuze en zo heerlijk vers allemaal. Mooi weer dus we aten in de gezellige tuin. Kinderen nog even de leuke speeltuin in. Kortom: Zeer goede plek voor zeer goede prijs (wij betaalden 115 euro totaal). Zeer zeker een aanrader.

Eén ding: het tankstation vinden was wel even lastig...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Gezellige sfeer, dichtbij de Autobahn

anke wudich, 26-1-2013

Schone en comfortabele kamers. Heerlijk eten. Gastvrij!

Hotel om terug te komen

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

Ideale pleisterplaats

Lex, 12-8-2012

Voor de tweede keer hebben we dit hotel een nacht aangedaan als aangename tussenstop op doorreis naar Frankrijk. Het dorpje Schallstadt ligt op steenworp afstand van de Autobahn 5 nabij Freiburg, een ideale lokatie om je reis naar Zuid-Europese vakantiebestemmingen in stukjes te delen.

Het personeel van het hotel is zeer efficiënt, behulpzaam en vriendelijk. De kamers zijn groot en superschoon. Het restaurant serveert heerlijke maaltijden. Het ontbijt is een beetje standaard. Alhoewel het hotel niet goedkoop is, past de prijs zeker bij de kwaliteit die wordt geleverd.

Gereisd met partner in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Restaurant Zum Ochsen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Restaurant Zum Ochsen in Schallstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Restaurant Zum Ochsen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Restaurant Zum Ochsen scoort een 8.1 uit 10 op basis van 13 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: