Hotel Löwen ***

Rust
Hotel Löwen
Löwen
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Löwen bij:

2 reviews over Hotel Löwen in het Nederlands

super goed!

verheyden cindy, 5-12-2013

Op het hotel kan niets aangemerkt worden, wij verbleven er vorig jaar december 2013 en gaan er weer naar toe.

alles was zeer netjes en proper. balkon aan de kamer zelf, ook al was het gelijkvloers en in bijgebouw.

ontbijtbuffet was uitgebreid en voldoende keus, nemen zoveel je kan.

Het avondeten waren gangen. Het grappigste was dat ze als ze de hoofdschotel kwamen brengen, het vlees beschreven, en de rest toebehoren noemde, vb frietjes, spazle, kroketten,...

Niets was teveel als je iets vroeg.

Gereisd met partner in december 2012

Mooi en gezellig hotel

Niels, 27-5-2011

Wij zijn met 3 personen naar dit hotel geweest en we hadden zeker geen klagen? Wij zijn pas om kwart boor 1 's nachts gearriveerd in Rust maar wij zijn er zelfs op dat late uur nog zeer vriendelijk ontvangen. Ze stonden ons al op te wachten. We hebben werkelijk geen klagen van dit hotel, op enkele dingen die los hingen of zaten in de kamer na kunnen wij echt niet klagen. Onze kamer had zelfs een privé terrasje, waar wij gretig gebruik van gemaakt hebben. Dit hotel is ook op een goede ligging gelegen ten opzichte van Europapark. Je doet er maximum 5 minuten over om van het hotel naar het park te wandelen. Ook het ontbijt was lekker en goed, er was meer dan genoeg keuze.
Gereisd met vrienden in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Löwen in Rust, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Löwen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Löwen scoort een 8.33 uit 10 op basis van 2 reviews.