Pension Gästehaus Milella

Pension Gästehaus Milella
Gästehaus Milella
9,2

4 reviews over Pension Gästehaus Milella in het Nederlands

Voor de derde keer weer meer dan prima

Mayke, 29-4-2017

Fijne bedden, mooi, ruim en schoon appartement, van alle gemakken voorzien. De kerk aan de overkant hoor je niet wanneer het rolluik omlaag is. Het is een 10min lopen naar EuropaPark. Ontbijt is zeer compleet, voor ieder wat wils.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Zeer goed verblijf op loopafstand van Europa-Park

Mayke, 10-2-2017

Vanavond ga ik voor de derde keer boeken voor een verblijf bij Pension Milella. Met ons Efteling abonnement mogen we één keer per jaar gratis naar Europa-Park en dat doen we meestal in de mei vakantie. Wel even checken of Duitsland dan ook vakantie heeft ja/nee, zo ja dan zijn de wachttijden lang! Het pension is op loopafstand. Het ontbijt is heerlijk compleet. De kamer (wij hebben meestal een bovenkamer, 2 verdiepingen) is ruim en heeft alles wat je nodig hebt. Zelfs een klein keukentje, dus bij langer verblijf kun je ook gerust zelf koken. Gastheer en vrouw zijn vriendelijk en geven graag tips.

Zoals gezegd, wij gaan dit jaar voor de derde keer, prima pension!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Prima adres voor uitstapje naar EuropaPark

Sander, 15-8-2013

Goed gelegen op loopafstand van het Europapark. Prima ontbijt en goede service.

Wij hadden een 4 pers. kamer met 1x 2 pers. bed & 1x stapelbed in het sousterrain. De ruimte in de kamer was niet groot, maar net aan voldoende.

Kleine badkamer en algemene koelkast op de gang. Het kan zomer wel erg warm worden in de kamer, slechts twee kleine ramen.

Zwembad is netjes en is een lekkere verkoeling van een dagje pretpark of lange rit.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

zeer net gasthof!

gabi, 1-7-2013

Heerlijk gasthof met een zwembad in de tuin voor wat afkoeling.

Service was prima gastvrouw en heer doen er alles aan om het de gast naar de zin te maken.

gratis wifi is erg makkelijk met de kinderen van tegenwoordig.

ontbijt is ook prima.

bij mijn volgende bezoek aan europa park ga ik weer hierheen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Gästehaus Milella bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gästehaus Milella in Rust, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gästehaus Milella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Gästehaus Milella scoort een 9.16 uit 10 op basis van 4 reviews.