Beoordelingen Camping Europapark

Europapark
16 beoordelingen
Beoordelingen Camping Europapark
Europa-Park-Straße 2 , 77977, Rust

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Europapark in Rust, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Europapark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Europapark scoort een 8,9 uit 10, op basis van 16 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Europapark in Rust, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Europapark, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Europapark de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 16 vakantiefoto's van Camping Europapark vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Baden-Württemberg. Vergelijk Camping Europapark met andere accommodaties in Rust.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

11 beoordelingen over Europapark

16 beoordelingen
8,7
8,1
7,9
8,6
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Okt. 2013
"Keurige plekken"vertalen
de Haan
9,0

23-10-2013 Keurige plek. Incl stroom, douche, toilet en 5 min lopen van ingang park.
Saloonbar kun je eten wel druk en reserveren is een tip. Prijzen zijn redelijk.

met partner, 2013
"Super Pretpark"vertalen
Toby
6,0
9,0

31-08-2013 Vooral achtbaan liefhebbers hebben het hier super met :crazy mouse,silverstar(100meter hoog 120 km per uur)en de euromir vooral niet vergeten

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Gemak dient de mens"vertalen
moerpen
10,0

07-08-2013 Ook al vertoeven hier allerlei leeftijdsgroepen en verschillende nationaliteiten het ziet er allemaal piekfijn uit en ze vragen ook niet het onderste uit de kan. Het sanitair ziet er zeer schoon uit en het wordt allemaal goed bijgehouden. Over het betaalsysteem is ook over nagedacht. Wij waren er zaterdags om vijf uur en we gingen op zondag om zeven uur en daarvoor betaalden we 32 Euro. Een dag is 28 Euro en elk uur wat je langer blijft, komt 2 Euro bij.

Europapark zelf is een geweldig park. Wij zijn gek op de Efteling maar moeten nu toegeven dat dit park ons hart gestolen heeft omdat er voor ieder wat wils is. Een vriend had het er al zo vaak met ons over en zei dat dit we dit moesten bezoeken als Duitslandgangers en hij heeft niets te veel gezegd. Van hoge achtbanen tot shows en Europa in het klein alhoewel onze Zuiderburen, België, zijn ze vergeten. Er komt een nieuwe attractie en wie weet dat deze attractie in België staat. De shows zijn al zo indrukwekkend; show in Porugal.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Europapark bij:

met jonge kinderen, Mei 2013
"Ideaal voor meerdaags bezoek aan Europapark"vertalen
k_driedijk
6,0

13-05-2013 Pluspunten:
- 5 min. lopen naar ingang pretpark; begin en eind vd dag gratis treintje tussen camping en pretpark
- mooi sanitair en restaurant op camping in cowboy-stijl; restaurant gezellig druk en bovendien met entertainment
- diverse overdekte picknick-tafels aanwezig op de camping
- leuke mix van diverse nationaliteiten (NL, D, A, DK, F, CH)
- zelf plekje uitzoeken en ideaal betaalsysteem

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Unieke camping onder de rook van een superpretpark"vertalen
Henk
7,0

20-08-2012 Deze camping ziet er prima uit, half gras voor tenten, half graskeien voor campers/caravans en op 5 minuten lopen van de ingang van Europapark.
Op de camping hangt een ontspannen sfeer, veel nationaliteiten en verschillende leeftijfdsgroepen.

Sanitair wordt constant schoongemaakt, helaas wel wat weinig douches en toiletten, vooral omdat iedereen tegelijk wil douchen om het park bijtijds in te kunnen.

Op de camping is 's morgens brood en koffie te krijgen.

Het betaalsysteem is te vergelijken met een parkeergarage. Bij anakomst trek je een bonnentje uit een automaat bij de slagboom en bij vertrek betaal je eerst bij de automaat en daarna kun je de camping verlaten. Tussentijds met de auto op stap kan ook, je rekent af, laat accommodatie staan en bij terugkomst weer een nieuw bonnentje trekken.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Makkelijk zo bij het pretpark!"vertalen
willekew
9,0

20-07-2012 De camping is op loopafstand van het pretpark. Je zoekt op het terrein zelf een plaats uit en betalen doe je achteraf bij de automaat: wij waren voor 3 dagen 90 euro kwijt! Op zich wel een nette camping, met mooi sanitair, alleen jammer dat sommige gasten er altijd weer een puinhoop van weten te maken! Er staan automaten waar je frisdranken en warme dranken kunt kopen, maar dat is nogal prijzig. 'Om de hoek' van de camping is de receptie, maar daar zijn wij nooit geweest. Ook is er een restaurant. Het Europapark zelf is echt geweldig! Jammer dat er voor kinderen op de camping niet zo veel te doen is.

met partner, Aug. 2011
"Perfecte camping voor paar nachtjes"vertalen
Vicky
8,0

08-08-2011 2 nachtjes verbleven op deze camping met tent. Je mag zelf een plek uitzoeken.
Het sanitair op de camping is echt top. Wordt ieder uur schoongemaakt. En er zijn voldoende douches. Ook is er een restaurant en is er een speeltuin voor kids.
Vanaf de camping is het nog geen 5 minuten lopen naar Europapark. Echt een geweldig park.
Kortom een aanrader om te overnachten dichtbij het park.

met jonge kinderen, 2011
"Al jaren lang ons toppertje"vertalen
doortje
8,0

14-07-2011 Wij zijn al meerdere malen met onze caravan en ook onze vouwwagen hier geweest. Op de heenreis of terugreis naar het Zuiden pikten we vaak een weekendje Europapark mee.
De camping is netjes en je loopt zo op en neer naar het park.

met vrienden, Mei 2011
"Echte aanrader"vertalen
Chris
10,0

27-05-2011 1 Nacht / 2 dagen verbleven op de camping in een tent met 4 volwassenen en 1 kind.

Mooie plaatsen met mss iets te weinig schaduw en iets te lang gras.
Je rijdt binnen en neemt een ticket. Je kiest zelf je plekje en je vakantie is begonnen.
reastaurant en sanitair zijn prachtig aangekleed en enorm verzorgd. Waren aangenaam verrast.
S'morgens een heerlijk ontbijt in de Silver Lake Saloon.
Afrekenen van de camping gebeurd dmv betaalsysteem zoals in een parkeergarage.

vanop de camping is het 5 minuten wandelen tot het park, maar er is ook een pendulbusje voorzien. S'morgens wordt je ook begroet door de parkmascotte en s'avonds een paardenshow. Verder nog speelweide, overdekte kinderspeeltuin en zwemvijver.

Een echte aanrader

met jonge kinderen, Juli 2010
"Prima om paar nachten te staan"vertalen
Jean-Paul
7,0

15-08-2010 Hier juli 2010 twee nachten gekampeerd met onze camper. De camping heeft een half gras/verhard gedeelte voor campers en caravans, en een gras gedeelte voor tenten. Betalen doe je gewoon na vertrek via de parkeermeter. De plaatsen zijn niet heel groot, maar er is wel 230V aanwezig (gratis). De plaatsen liggen pal naast het park, wat ongeveer 5 minuten lopen is. In de avond is er naast de camping een leuke indianenshow en kan je rodeo rijden. Er zijn verder genoeg eetgelegenheden.

Het sanitair is helemaal in Western stijl, en wordt de hele dag door schoongemaakt. Helaas moesten we 's-avonds en 's-ochtends in de rij voor de douches. Er is voor de kinderen een grote speeltuin bij de ingang.

Europark zelf vonden we een geweldig pretpark, wat niet al te duur is. Veel attracties en leuke thema's. Om alles te kunnen zien heb je twee dagen nodig.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?