8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ringhotel Winzerhof**** bij :

5 reviews over Hotel Ringhotel Winzerhof in het Nederlands

Korte vakantie bij Heidelberg.

., 11-1-2014

Prachtig hotel op een rustige locatie, met een zeer goede keuken. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. De service is perfect.
Gereisd anders in januari 2014

Het kan niet beter!

., 27-10-2013

Een geweldig hotel, kan ik alleen maar overal aanprijzen. Perfect, geen negatieve punten. Hotelkamer erg groot, zeer schoon en een zeer comfortabel. De vriendelijkheid van het personeel was voorbeeldig. We hadden bij de prijs een driegangenmenu, dat absoluut uitstekend was. Zelf ben ik vegetariër, maar dat was hier geen probleem. Ik werd uitstekend bediend. De volgende dag hebben we weer daar gegeten want het kon niet beter zijn.
Gereisd anders in oktober 2013

Heel fijne vakantie.

., 28-9-2013

Hotel is zeer aan te bevelen. Helaas is de beschrijving van de restaurants niet zoals op de website. 5 restaurants zijn er niet, maar 2 in een rustieke stijl. Gourmet, dus ook duurder. Het ontbijt - buffet was super. Zeer vriendelijke bediening. Fietsen waren gratis beschikbaar. Wij hebben het verblijf van onze kinderen en grootouders voor ons jubileum cadeau gekregen. Ondanks de hoge prijs kunnen we het hotel zeer aanbevelen.
Gereisd anders in september 2013

Zeer schoon, stijlvol ingericht hotel

., 25-9-2013

Zeer schoon, stijlvol ingericht hotel met zeer aantrekkelijke gastronomie en een gezellige Biergarten. Prachtige spa.

Rustig landhotel.

., 2-9-2013

Een zeer mooi complex in een rustige omgeving. Vriendelijke medewerkers op alle gebieden. Grote en smaakvol ingerichte kamer (comfort-kamer) met een inloopkast en een gescheiden toilet. Voldoende parkeergelegenheid voor het hotel.
Gereisd anders in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ringhotel Winzerhof in Rauenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ringhotel Winzerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ringhotel Winzerhof scoort een 8.44 uit 10 op basis van 5 reviews.