3,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Da Franco*** bij :

2 reviews over Hotel Da Franco in het Nederlands

Nooit meer

Anny, 30-4-2017

We hadden een kamer geboekt op onze terugreis uit Italie. Het begon er al mee dat men half zes gewoon gesloten was en we eigenlijk tot 18:00 uur zouden moeten wachten. Gelukkig kwam een jongeman ons toch openen. De kamer was oud en gedateerd de badkamer was prima en gemoderniseerd. De kamer was schots en scheef en het rook er muf. Het restaurant had goede referenties maar wij troffen het ook hier niet. De aspergessoep was te zout en de lasagna was aangebrand. De pasta was net zo zout als de soep. Kortom na een week echt Italiaans eten te hebben gehad was dit een echte tegenvaller. Ontbijt de volgende morgen was prima. Geen parkeergelegenheid voor gasten. Voor ons eens maar nooit meer. In de folder van het hotel stond in ieder geval een veel mooiere kamer dan die wat wij hebben gehad.
Gereisd met partner in april 2017

Super stop op weg naar het zuiden

R, 25-5-2011

Je waant je meteen in Italie. Bij mooi weer eten op het terras. Uitstekende italiaanse keuken. Restaurant binnen ook erg gezellig. Voldoende parkeergelegenheid.

Niet echt goedkoop, maar uitstekende kwaliteit/prijs verhouding.

Super begin van de vakantie.

Gereisd met partner in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Da Franco in Rastatt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Da Franco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Da Franco scoort een 3.63 uit 10 op basis van 2 reviews.