Vakantiehuis Günter

Vakantiehuis Günter
Günter

2 reviews over Vakantiehuis Günter in het Nederlands

Annet Houtekamer, 14-1-2008

Volledig vakantiehuis, heerlijk rustig gelegen. Zeer gastvriendelijke met voldoende prachtige plaatsen in de buurt. Verder is het Europapark natuurlijk een aanrader voor kinderen.
    Gereisd familie in januari 2008

Mirjam Kruize, 16-4-2006

Schitterend gelegen aan een rustig weggetje aan de bosrand. Uitzicht op wijnhelling. Werkelijk idyllische omgeving. Eigenaars zeer vriendelijk en gastvrij. Ruime bungalow, mooie tuin, complete keuken. Wij gaan hier dit jaar voor de 4de maal naar toe. Prachtig wandelgebied, Straatsburg en nog veel meer leuke plaatsen in de buurt en als klap op de vuurpijl voor onze 3 pubers bezoeken we 2 dagen het Europa-park (op korte afstand rijden.)We hebben veel pretparken bezocht, maar dit is de top. Voor boodschappen zijn de Aldi en Lidl in het dorp. Wijnboeren volop aanwezig net als appelboeren (leuk in najaar).
      Gereisd anders in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Günter in Oberkirch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Günter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Günter scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.