Beoordelingen Hotel Bären**

23 oktober 2014

Bären**
14 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Bären**
Dorf 35, 77784, Oberharmersbach (Zwarte Woud)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bären** in Oberharmersbach (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bären** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Bären scoort een 7,5 uit 10, op basis van 14 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bären** in Oberharmersbach (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bären**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Bären** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 2 vakantiefoto's van Hotel Bären** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Baden-Württemberg. Vergelijk Hotel Bären** met andere accommodaties in Oberharmersbach (Zwarte Woud).
Even geduld a.u.b.

7,4
6,1
6,4
5,8
Toon score en beoordelingen van:
met een groep, Juni 2013
"Dit nooit meer"vertalen
Petra
3,0
4,0

13-06-2013 Eten was heel vet, en veel te vette dressing op de salade's. Bediening liep ongepast erbij. Kamers leken wel gevangenishokjes en de douche was niet in te komen zo smal.

met een groep, Juni 2012
"Vriendelijkste medewerkers"vertalen
Maaike Korting
7,0

30-06-2012 Wij reisden met een groep met mensen met een (licht) verstandelijke beperking en ze waren geweldig. Als vegatarier heb ik nog nooit zo lekker en divers gegeten.

met een groep, Mei 2012
"Grootschalig en sfeerloos"vertalen
Reisclub 55+ Maarte...

09-06-2012 Hotel Bären is niet geschikt voor een klein gezelschap welk op een
beetje rust rekent. De eetzaal deed mij denken aan de kazerne eetzaal.
Bediening is vriendelijk en snel, let wel op de prijzen in het seizoen zijn veel hoger dan in het voor-na seizoen.
Wel een prachtige omgeving, dus denk goed na wat je wilt.

met partner, Aug. 2011
"Functioneel vakantieverblijf"vertalen
jwvanthoog
6,0

21-08-2011 Grote groepen (met bussen aangekomen) maken van dit Hotel niet een echt "romantisch"verblijf. Wij troffen een kamer in het gebouw achter het hotel waar s'morgens om 06.00 uur de eerste trein voorbij kwam zodat we lekker lang wat aan de dag hadden. Deze kamer was beslist niet op een verblijf bij eventueel slecht weer ingericht.
Het interieur is gedateerd en heeft een stevige opfrissing nodig. Er is een kleine lounge aanwezig die bijna permanent bezet werd door onze rokende medemensen op zich prima maar er was voor andere gasten geen alternatief.
Als uitvalsbasis naar Freiburg, Strasburg en Baden-Baden is dit een uitstekende plek. De Hochswartzwaldstrasse is danook een must.

met vrienden, Juli 2009
"Niet slecht !"vertalen
Jonny Dekeyser
8,0

10-07-2009 Hotel Bären valt best mee. Met de Konus card kan je gratis met de trein verschillende mooie plaatsen bereiken. De bediening was vriendelijk , het eten was goed. De drankjes bij het eten zin vrij duur (minimum €2 voor een kleine cola en € 3,50 voor een halve liter plat water). Het ontbijt was voldoende maar we hebben al beter geweten in andere hotels. De "opperbeer" komt regelmatig vriendelijk vragen of alles OK is. Onze kamer was ruim en mooi maar op 300 m gelegen van het hoofdgebouw waar het eten geserveerd werd. Bij regenweer is dat hinderlijk. Bij aankomst was aan de receptie lange tijd niemand te zien maar het werd goed gemaakt met een gratis schnaps.

met partner
"Beregoed hotel"vertalen
oedelbeertje
9,0

30-06-2009 alles bespreekbaar met hotelleiding,niks is teveel gevraagd,goede organisatie

met een groep
"Zeer tevreden"vertalen
OKRA Sint-Michiels
9,0

11-08-2008 Vriendelijk personeel. Vlugge bediening.Zeer goede ligging. Aanvaardbare prijs.

Familie
johan

22-03-2008 ben vijf dagen er geweest het eten was overheerlijk
mijn kind van tien hefft alles opgeeten hij zei zo goed heb ik het nog nooit gehad en geeten
de kamers zijn goed maar een beetje verouderd
voor de prijs van 280 EURO VIJF DAGEN VP en zo moeten eten s'middags en s'avonds warm heb ik nog nergens anders tegengekomen
jaja 280 euro voor twee volwassenen en een kind

met partner, Aug. 2004
Cor & Sonja uit Bar...
8,0

23-05-2007 Heel goed hotel, zeer vriendelijk personeel, goed eten en hele mooie kamers. Nederlanders zitten in een depedance ongeveer 200 meter van het Hoofdgebouw. De eigenaar organiseert in de zomer regelmatig een Barbeque avond in de tuin of een feestavond.
De omgeving waar dit Hotel gelegen is, is zeer de moeite waard, mooie wandelroutes en leuke dorpjes in de omgeving waar je met het treintje (gratis) naar toe kunt rijden.
Tijdens je verblijf krijg je de Schwarzwald Carte, hiermee kun je gratis met het openbaar vervoer en krijg je flinke kortingen op attracties, musea etc.
Kortom, dit Hotel is zeer de moeite waard.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?