8,3

3 reviews over Hotel Gretherhof in het Nederlands

Cor Eilander, 21-10-2006

Bijzonder hartelijke en vriendelijke bediening.

Eten is prima en men komt niet te kort, vaak wordt er gevraagd of je nog een tweede portie beliefd.

Kamers zijn keurig netjes en voorzien van TV .Goede verwarming en heet douchewater.

Men houdt zich prima aan gemaakte afspraken.

In een woord " geweldig"

Minpuntje,lunchpakketje is voor de inhoud te duur, maar het zij hun vergeven,kwaliteit/prijsverhouding is voor het overige,uitstekend.

Gereisd anders in oktober 2006

ingrid schippers, 31-7-2006

Een prima familie hotel dat gerund wordt door moeder en dochter Fuchs.Het ligt wel hoog in de bergen, is met de bus moeilijk berijkbaar, over de kamers kan ik geen beoordeling geven want wij zaten in een dependance aan d eoverkant, die trouwens ook prima was.
Gereisd met vrienden in juli 2004

Wilma Weber, 4-4-2006

Wij zijn per ongeluk bij het Schwarzwaldhotel-Restaurant Gretherhof in Neuenweg terecht gekomen, op zoek naar een overnachtingsadres.

De ontvangst was hartelijk, we kregen de rozenkamer! Romantiek ten top. Het eten is er geweldig. Er worden alleen verste streekprodukten verwerkt. b.v. eigengemaakte marmelade enz. Het hotel is fraai gedecoreerd met droogbloemen die ook te koop zijn.

Wij hebben het er erg fijn gehad en gaan binnenkort een dag of drie terug om de omgeving beter te leren kennen.

Gereisd anders in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gretherhof in Neuenweg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gretherhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gretherhof scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.