Camping Gugel

7,1

55 reviews over Camping Gugel in het Nederlands

Nooit meer!

Anton, 14-8-2017

Er hangt totaal geen sfeer op deze camping. Ook is de camping erg slecht onderhouden, veel achterstallig onderhoud. Sanitair vies, veel schimmel in de douches, afzuiging vol stof.

Tijdens een activiteit werd er 's avonds iets gebakken voor de kinderen. Enige uren later was dit vuur nog steeds aan ( zonder toezicht en direct naast de speeltuin).

Op de site staat vermeld dat er een recreatiemeer is tegenover de camping. Helaas niks van waar, het water is er maar daar houdt het mee op. Er mag niet gezwommen of gevist worden ( zonder lid te zijn van de visvereniging).

Ook zijn er op het terrein grote ratten gesignaleerd bij het privé sanitair.

's Morgens om 7.45 bij gebruik van het toilet was er overgegeven bij het heren sanitair. Eén wc zat helemaal onder en buiten ook. Om 11.00 lag het er nog steeds. Toen een melding van gemaakt en kreeg toen te horen dat de "poetsvrouw" om 10.00 uur pas begon...

Gereisd met partner in augustus 2017

Doorreis camping

Tonja, 4-8-2017

Een echte doortrek camping die veel weg heeft van een parkeerplaats.Sanitair is proper, zwembad is netjes.

Niet om langer dan één nachtje te staan.

Gereisd familie in juli 2017

perfect

willy, 26-7-2017

gebruikt op heen en terugreis als overnachtingsplek schoon sanitair vriendelijk ontvangst broodjes af te halen een aanrader
Gereisd met vrienden in juli 2017

Prima camping voor de doorreis.

Ellie, 14-9-2016

Inmiddels al weer meerdere keren (4) op doorreis hier de nacht doorgebracht. Vriendelijke ontvangst door aardig personeel. Ruime openingstijden waardoor je ook wat later aan kan komen. Plaatsen voor ons voor 1 nacht zijn gewoon goed en rustig. Wij hebben wel eens in het restaurant gegeten wat goed te doen is maar zijn ook wel eens het dorp ingegaan waar je ook goed kan eten. Al met al een zeer geschikte locatie op de doorreis...Ons zullen ze er nog regelmatig terug zien.
Gereisd met partner in augustus 2016

Goede doorreiscamping

Baestebende, 21-8-2016

Personeel is super vriendelijk. Aankomen na een lange dag reizen en dan nog even lekker zwemmen en goed eten in het restaurant. Wij hebben er twee nachtjes gestaan, prima!
Gereisd familie in augustus 2016

Prima overnachtingscamping

Inge, 31-7-2016

Onderweg van Zuid Europa naar huis gestopt voor een overnachting op deze camping. Fijn geholpen, veel plaats op de camping voor passanten. Prijs niet heel duur en een lekker restaurant op de camping waar we heerlijk schnitzel hebben gegeten, lekker na een lange autorit. Sanitair erg schoon. Campingwinkel al vroeg geopend, dus voor de terugreis nog lekker brood kunnen kopen. Ook een prima zwembad, de kinderen hebben bij aankomst nog even snel kunnen zwemmen, leuke speeltuin. Kortom een camping die we gaan onthouden.
Gereisd familie in juli 2016

Goede passantencamping

michel580914, 22-7-2016

Dit jaar zijn we voor de 4e keer hier neergestreken op doorreis naar Italie. De laatste keer was in 2003. De camping oogt iets aantrekkelijker dan 13 jaar geleden ook omdat er in de tussentijd een nieuw (verbeterd) overdekt zwembad/fitness/wellness is gebouwd. De ligging van de camping is perfect t.o.v. de snelweg, je bent 's morgens zo weg. Er is een groot terrein beschikbaar voor mensen op doorreis waarbij het grote voordeel is dat auto en caravan gekoppeld kunnen blijven staan. Dit jaar hebben we geen gebruik gemaakt van het restaurant maar wel 's ochtends lekkere verse broodjes gekocht in het winkeltje. Sanitair zoals ook door anderen aangegeven is schoon. Ik zou deze camping niet bovenaan mijn lijstje zetten voor een langer verblijf ook omdat het 's morgens erg onrustig is vanwege vertrekkende camping gasten (en 's avonds andersom) maar als passanten camping is het een van de betere waar we hebben gestaan
Gereisd met partner in juni 2016

Ideale passantencamping

Fam. Baas, 9-1-2016

Wij hebben deze camping twee jaar achter elkaar als passantencamping gebruikt en dat is goed bevallen! We kwamen beide keren pas laat in de middag aan, maar er was voldoende ruimte. Je moet voor de slagbomen even parkeren en dan bij de receptie je passantenplaats regelen, daarna kun je gemakkelijk een plaatsje vinden op de grote plekken. Voor de volgende morgen is er vers brood te koop en 's avonds kun je in het restaurant terecht. Er is een lekker overdekt zwembad, waar je na een dag rijden even een lekkere duik kunt nemen. Het sanitair is goed onderhouden en wordt goed schoon gehouden. In de stad Neuenburg heb je een winkelstraat en wanneer je deze doorrijdt zit net rechts buiten het centrum een Lidl. Makkelijk wanneer je nog even een boodschap moet doen!
Gereisd familie in juli 2014

Prima voor één nachtje

Alison, 23-8-2015

We zijn hier gebleven op de terugweg naar Nederland.

Je kunt geen plek reserveren voor één nacht, dus het was een gokje, maar ze hadden plek voor onze tent, met stroom. Het was prima. Ik zag wel dat caravans (voor één overnachting) op grint moesten staan, en heel dichtbij elkaar. Bij tenten was dat niet het geval.

Het sanitair was zéér schoon.

We hebben gezwommen in het verwarmd bad. Geen glijbaan of andere wilde dingen, maar gewoon goed.

's Avonds gegeten in het restaurant - lekker en we waren €50 kwijt voor vier personen, incl drankjes en toetjes.

We zagen ook tennisbanen (in goede staat), beach volleyball, een klein speeltuintje - allemaal prima

Voor één overnachting is dit een aanrader. Voor langer zou ik ergens anders gaan - de directe omgeving is niet bijzonder - maar de snelweg is vlakbij dus dat is een pluspunt

Gereisd familie in augustus 2015

Vloegen

Ton, 18-8-2015

Gek word je van die vieze vliegen in het restaurant. Waar het eten duur is maar wel lekker! Aardig restaurantpersoneel. Vamping begint beetje out dated te worden. Heel jammer.
Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gugel in Neuenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gugel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Gugel scoort een 7.06 uit 10 op basis van 67 reviews.