Hotel Asteria Neckarsulm ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Asteria Neckarsulm*** bij :

2 reviews over Hotel Asteria Neckarsulm in het Nederlands

Aanrader

Familie K., 22-9-2009

In dit hotel overnacht op weg van en naar Oostenrijk.Via internet voordelig geboekt,kinderen gratis,inclusief ontbijt.

Het hotel ligt niet ver van de snelweg op een industrieterrein,langs drukke weg en spoor.De oordopjes lagen al klaar,maar wij hebben ze niet nodig gehad.Super ruime (hoek)kamer met 2 exta bedden voor de kinderen.

De MacDonalds op loopafstand;veel betere kwaliteit dan in Nederland.

Prima geslapen en heerlijk ontbijt,echt een aanrader,met vers gebakken eieren,zalm,vers fruit,voor ieder wat wils.

Prima hotel op doorreis,wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd familie in september 2009

Net hotel, iets uit het centrum

Marcel en Natasja, 9-9-2008

Wij zijn in dit hotel geweest als tussenstop voor onze reis richting Italie.

Het hotel is moeilijk te vinden, schijnt dat het voorheen een Mercure Hotel was (als je die zoekt, gaat het wat makkelijker).

Het hotel ligt een 15 minuten lopen vanuit het centrum, waar overigens bijna niets te doen is. Het brouwhuis is de aanrader, gezellig, goed eten en eigen gebrouwen bier!!

Het hotel is rustig, afgelegen en de kamers netjes en schoon. Het ontbijt was echt een belevenis, daar kom je nog eens voor terug!

Ondanks het feit dat het wat afgelegen lag, hebben we ons prima vermaakt.

Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Asteria Neckarsulm in Neckarsulm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Asteria Neckarsulm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Asteria Neckarsulm scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.