Hotel Winzerhaus

Hotel Winzerhaus
Winzerhaus
8,3

3 reviews over Hotel Winzerhaus in het Nederlands

Mooi en hotel, rustig gelegen aan een pleintje

Relinde, 24-8-2016

Minder vriendelijk ontvangst maar dat maakte ze daarna ruimschoots goed door ons wat info over de omgeving te geven. Heerlijk ontbijt en eten. Mooi, ruime schone kamers. Echt Duits.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Superfijn familiehotel

Familie de Vries, 27-7-2015

Winzerhaus wordt liefdevol gerund door de familie Schmalz. Het is een superschoon en gastvrij hotel met een geweldig restaurant, een heerlijk terras, in het hart van het aardige Müllheim. Het is er brandschoon en licht. Het ontbijt is compleet en ruim voldoende voor de hongerige Hollander. Parkeerplaatsen achter het hotel. Wij slapen altijd in een mooie familiekamer met extra slaapkamer. Desgewenst wordt er een extra matras neergelegd. Kortom, veel waar voor je geld.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Goede plek voor doorreis

Arie van Walraven, 20-7-2015

Wij hebben hier op terugreis vanuit Italie overnacht. Plek midden in stadje is leuk, met prettig terras. Tijdens ons bezoek was het 39 gr aan begin van de avond. dan jammer dat er geen airco is. verder leuk authentiek pand. 's avonds zeer goed gegeten en ontbijt was ook prima. minpunt: niet al te hartelijke ontvangst.
Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Winzerhaus in Müllheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Winzerhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Winzerhaus scoort een 8.31 uit 10 op basis van 3 reviews.