Hotel Schacherer Garni Hotel ***

Hotel Schacherer Garni Hotel
Schacherer Garni Hotel
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Schacherer Garni Hotel bij:

51 reviews over Hotel Schacherer Garni Hotel in het Nederlands

Prima hotel voor de doorreis

A van Nijnatten, 22-6-2017

Het hotel is erg netjes en de kamers zijn ruim. Er is een balkonnetje bij de kamer, of de gemeenschappelijke tuin, waar je nog je drankje uit de self service koelkast op de gang kunt nuttigen.

Ontbijt was prima.

Wij hebben hier met een kind en baby overnacht op de terugreis naar Nederland. Voor de baby wel zelf een camping bedje meegenomen.

Het hotel ligt aan de rand van een woonwijk, ongeveer 5-10 minuten van de snelweg.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

goede tussenstop!!

sjaak morsch, 12-6-2017

Het hotel kan ik aanbevelen vanwege uitstekende ligging en goede prijs kwaliteit verhouding. Plaats Mullheim is ook niet verkeerd!.

We hebben op het plein heerlijk gegeten bij het Mexicaanse restaurant.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Goede lokatie voor korte vakantie of tussenstop!

J Lukkassen, 5-6-2017

We komen er al jaren en kunnen hierover niets negatiefs zeggen. Gewoon goed hotel. Natuurlijk kan men dingen vernieuwen maar wat goed is hoeft niet veranderen.
Gereisd met partner in mei 2017

Super Lokatie!

Familie Dokter Voorthuizen, 25-4-2017

Vriendelijk, en alles keurig voor elkaar! Prima lokatie voor op doorreis naar Italië.

We hebben 4 kinderen, 13/10/9/8 . We hadden familie kamer 2e verdieping. Extra bed erbij gezet.

Hier komen we zeker weer terug als we naar Italië gaan.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Perfecte tussenstop tussen Nederland en Italië

Jan-Jaap, 4-11-2016

Fijne kamer, netjes en schoon. Idem badkamer. Goede matrassen en kussens.

Plezierige ontvangst en behulpzaam personeel.

Uitstekend ontbijt voor elk wat wils.

Gereisd met partner in november 2016

prima overnachtingshotel

Jacky hofman, 18-9-2016

prima hotel met goed ontbijt en op loopafstand van gezellig centrum met veel horeca
Gereisd met partner in september 2016

Mooi hotel voor tussenstop

DA Sijnja, 10-8-2016

Mooi hotel.We kwamen later aan,receptie was al dicht maar 1 druk op de knop bij de deur en we hadden contact met de eigenaar en de sleutel kwam uit een kastje, super!!

Heeft geen eigen restaurant maar genoeg goeie binnen loop afstand.

Ontbijt was prima en vers.

Heerlijk geslapen!

Gereisd met partner in augustus 2016

uitstekend

fam. Van Luik, 6-8-2016

Gastvrij! Goede comfortabele kamer met prima bedden. 's Morgens een heerlijk ontbijt.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Goed hotel met lekker ontbijt

Nicolette, 29-6-2016

Ideaal hotel voor op doorreis naar Italië. We verbleven hier 1 nacht en hadden een mooie nette kamer met balkon. Parkeren kon voor of naast de deur en ontbijt zat erbij in wat uitgebreid en smakelijk was. Er is zelfs een mogelijkheid om beneden wat drinken te pakken (op basis van goed vertrouwen) zodat je het de volgende dag kan afrekenen. Zeer nette service! Enige minpunt waren de relatief vrij harde matrassen. Normaal echt niet kritisch maar dat viel ons beiden op.
Gereisd met partner in juni 2016

Leuk voor 1 nacht onderweg

Laurence, 17-1-2016

We hadden geen zin om de hele weg vanuit Italië in één keer te rijden en zijn we dus gestopt in Mülheim. Dit hotel is een beetje ouderwets maar het personnel is er zeer verwelkomend. De kamer die we kregen was erg groot (incl. mini keuken!) en de deco dateerde van de jaren 1970. Maar het was netjes. We kwamen best laat aan, maar de eigenaresse gaf ons een goede tip zodat we alsnog een avondmaaltijd konden machtigen in het centrum van Mülheim. Het ontbijt de volgende dag was royaal en lekker. Al met al een prettige ervaring.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schacherer Garni Hotel in Müllheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schacherer Garni Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schacherer Garni Hotel scoort een 8.52 uit 10 op basis van 52 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: