Uitstekend

Zoover award

79 reviews over Camping Wirthshof in het Nederlands

Mooie omgeving, mooie locatie

Kees, 4-8-2017

Het is een vriendelijke en schone familiecamping. Wij hadden hier een stacaravan (Mobielheim 5) die erg schoon en ruim was. Erg mooi gelegen op een vrij ruime plek. Aan de rand van de camping en vlakbij het sportveldje. Er zijn maar 5 stacaravans, de rest van de camping is vooral bedoeld voor gewone tourcaravans en kampeerders. De sfeer op de camping is gemoedelijk, het personeel vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is mooi gelegen met een grote ligweide erbij waar je ook lekker in de schaduw van een boom kunt liggen. De omgeving is erg mooi en de Bodensee is erg goed te bereiken, kortom een aanrader.
Gereisd familie in juli 2017

Prachtige camping

M.J.Klomp, 31-7-2017

Zeer mooie camping...met zeer schoon sanitair...heerlijk zwembad...niet zo groot maar heerlijk om even af te koelen helaas is het restaurant ons zwaar tegengevallen zeer weinig plek en het meeste is gereserveerd voor gasten die wij niet gezien hebben....en zoals wel in de brochure staat vermeld is er geen afhaal van eten mogelijk

..beetje jammer voor zo'n grote camping. Verder een fantastische camping...

Gereisd met partner in juli 2017

Vriendelijke Camping met vriendelijk personeel

Peter Smit, 11-7-2017

Voor de tweede keer zijn wij op deze camping de eerste keer in juni 2012 en nu weer. Mooie camping met goede uitvalswegen voor allerlei fietsactiviteiten . Ook uiterst geschikt voor boot tochtjes op de Bodensee ca. 15!km hiervandaan. De camping bestaat uit twee terreinen een gedeelte voor mensen zonder huisdieren en een apart gedeelte aan de andere kant van de weg voor mensen met huisdieren, zeer goed door dacht. Enigste min puntje is het bereiken per telefoon, na 6 uren proberen te bellen en steeds een antwoord apparaat te krijgen heb ik het op gegeven. Maar voor de rest super
Gereisd met partner in juli 2017

Super

natalie, 15-1-2017

Super camping met mooie grote plekken. Zeer mooi sanitair. In 2016 kregen ze een mooi binnenspeeltuin. Kort bij de winkels ongeveer 1,5 km. Goed resturant. En ze hebben ook prima verblijf homes.
Gereisd familie in augustus 2015

Heerlijke plek!

Riet, 24-9-2016

We zijn nu voor de 3e keer op Wirthshof geweest. Mooie camping met superschoon sanitair. Bij de receptie zijn ze erg vriendelijk en behulpzaam. We hadden een mooi plekje met schaduw en zon. De afstand naar de Bodensee is met de fiets ongeveer 7 km en leuk om te fietsen tussen de fruitbomen door. Ook goed te doen met een "gewone" fiets. Eenmaal aan het meer kun je ook fantastisch fietsen.

Enige minpunt is dat je niet overal WiFi hebt.

Gereisd met partner in september 2016

Erg leuke camping

JG Wijbenga, 4-9-2016

Mooi sanitair, maar de wc's in het 2'de gebouw waren verouderd, ondanks dat ze regelmatig schoon gemaakt werden rook het er niet fris. De baskamers, douches waren dan weer prachtig, hotelkwaliteit inclusief regendouche. Als de wc's netter waren geweest had ik het sanitair een 9 gegeven.

Op de camping is een prachtige grote buitenspeeltuin (net nieuw), en ook een mooie binnen speelplaats, ideaal op een regendag, de kinderen vermaken zich er zo een middag. Onze dochter van 4,5 vond de speeltuinen geweldig! Animatie was beperkt en koste altijd iets (bijdrage voor het materiaal). Zwembad is simpel, maar wel verwarmd waardoor je ook op de minder warme dagen prima een baantje kunt trekken, lekkere ligweide bij het zwembad. Een glijbaan had het wel afgemaakt. Voor oudere kinderen is er misschien (buiten de sportvelden) niet zoveel te doen.

Restaurant is niet duur maar het eten is ook niets bijzonders, maar 1x gebruik van gemaakt. Afhaal patat is goed en goedkoop. Camping winkeltje aanwezig waar de meest voor de hand liggende dingen wel zijn te krijgen met eerlijke prijzen. Lidl is ongeveer 5-10 min rijden.

De camping plaatsen waren netjes, bijna vlak en de 80m2 plek was groot genoeg voor onze (forse) vouwwagen en de auto. Ondaks heftige onweerbuien geen overlast gehad van water (uiteraard wordt het gras wat "soppig"). Personeel aan de balie is vriendelijk, behulpzaam en spreekt Engels.

In de omgeving is veel te doen en te bekijken (zie tips), parkeren is wel vaak prijzig en de wegen zijn druk. Entree prijzen zijn vaak erg schappelijk

Gereisd familie in augustus 2016

Mooie camping in prachtige omgeving

Iréne den Biesen, 21-8-2016

Het is een mooie camping met inderdaad schitterend sanitair. Alleen de toiletten mogen ook wel worden vernieuwd in het 2e gebouw. Wel schoon maar het rook niet fris.

De broodjesservice hebben wij na 2 dagen verlaten. We zijn naar de Lidl gereden 's morgens. Daar waren de broodjes verser dan van de camping.

Het water in het zwembad was lekker (volgens de kinderen). Weinig tot geen animatie. Voor onze kinderen van 10 en 13 was er niets te doen, maar omdat er in de omgeving genoeg te doen is was dat goed te compenseren.

Als het heeft geregend dan is je plaats erg nat en moet je goed kijken als je eraf rijdt met de auto.

Wij hadden een mindere ervaring in het restaurant, eten was uitstekend alleen bediening was slecht. Bleek later dat ze zieken hadden en gecompenseerd door kopje koffie en ijs voor de kinderen wat dan wel weer netjes is.

O ja en de wifi i(€ 2,00 voor 500 MB 1 apparaat) is echt goed te noemen.

Super

Tunnesen, 9-8-2016

Super mooi sanitair. Mooie ligging. Vriendelijke mensen en ga zo maar door.

Nette camping met aantekening

Reinie, 25-6-2016

Bij regen zijn de plaatsen erg nat. Wij hebben 2 keer met de auto vastgezeten. Wij hadden een grote plaats met water en afvoer. Mooi sanitair, 2 gebouwen, vooraan het nieuwste, het andere gebouw is ouder met iets oudere toiletten en wel prachtige douches. Goed heet water om af te wassen. De broodservice werkt prima. De omgeving rond het Bodenmeer biedt veel om te bekijken en beleven.

Het restaurant vonden wij in vergelijking met de restaurants in de omgeving iets slechter qua prijs/kwaliteitsverhouding. Wel vriendelijke en attente bediening. Iedere dag open. Van de animatiemogelijkheden hebben wij geen gebruik gemaakt. Het zwembad zag er goed uit maar vanwege het mindere weer hebben we daar geen intensief gebruik van gemaakt.

Voor kinderen is er een apart speelterrein met super speelmogelijkheden.

Gereisd met partner in juni 2016

Mooie camping

Sandra Nieuwendijk, 2-1-2016

Huisje zonder airco, een no-go.

Verder geen slechte punten te benoemen, kids hebben er een suoervakantie gehad!

Omgeving werkelijk prachtig!

Gereisd familie in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wirthshof in Markdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wirthshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Wirthshof scoort een 9 uit 10 op basis van 176 reviews.