Hotel Meyerhof ***

Meyerhof
8,3

16 reviews over Hotel Meyerhof in het Nederlands

Zeer goed hotel, gezellige ligging in het centrum!

yvonne, 5-8-2017

We hebben op doorreis naar Italië in Meyerhof overnacht. Ligt in het centrum van Lörrach met parkeergarage onder het hotel. Onze kamer was prima, goede bedden en een nette schone badkamer. Het hotel bevindt midden in een gezellig centrum met winkels en een aantal restaurants. Een aanrader is om te eten bij het Grieks restaurant dat pal voor het hotel ligt. Ontbijtbuffet in hotel was goed verzorgd ruime keus en prima koffie. Zeker een aanrader als je naar Italië gaat en halverwege ergens wil overnachten, Lörrach ligt tegen de Zwitserse grens bij Basel.
Gereisd met partner in juni 2017

Uitstekend overnachtingsadres

Marie, 20-3-2017

Prima hotel voor bijvoorbeeld de doorreis van/naar Italië!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Simpel, maar wel oke

Sasja, 16-8-2016

Het hotel ligt midden in het centrum en dus erg druk. Parkeren is een avontuur, maar de medewerker van het hotel helpt goed. Simpel hotel. Wij verbleven 1 nacht en dat was prima en voldoende. Niet ontbeten.
Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Meyerhof bij:

Goed verzorgd hotel in het centrum

Ron Stolk, 25-3-2016

Een prima hotel met vele uitvals mogelijkheden in de omgeving. 10 min van Basel 45 min tot aan todnauberg en zwarte woud.
Gereisd met partner in maart 2016

Keurig hotel, prima service

renetepeteet, 6-9-2015

Op doorreis naar Italie hier overnacht. Ligt in het centrum van Lörrach met parkeergarage onder het hotel. Kamers zijn van hieruit prima met lift te bereiken. Kamer was prima, goede bedden en nette schone badkamer. We kwamen aan op maandagavond dus in het centrum was niet veel te doen. Wel verrassend goed gegeten bij het Grieks restaurant voor het hotel. Veel restaurants zijn er overigens niet. Ontbijtbuffet in hotel was goed verzorgd ruime keus en prima koffie. Zeker een aanrader als je naar Italie gaat en halverwege ergens wil overnachten, Lörrach ligt tegen de Zwitserse grens bij Basel.
Gereisd met partner in augustus 2015

Prima hotel !

F.G.Adelaar, 18-8-2015

Prima hotel midden in het centrum van Lörrach. Parkeergarage aanwezig hoogte 2 M.

Boven grieks restaurant, prima eten.

Wifi was minder, geen vol bereik.

Wij hadden dit hotel op doorreis naar italië

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Positieve verrassing

Ps, 16-8-2015

Op doorreis hier overnacht in een zeer ruime en nette familiekamers ( 2 kamers; stapelbed en tweepersoonsbed). Vanwege de warmte waren hier 2 ventilatoren geplaatst.

Goed ontbijt. Parkeergarage. Deze is echter niet geschikt voor hoge auto's. Bij ons moest de dakkoffer van de auto af omdat het anders niet zou passen. Het personeel was zeer behulpzaam.

Ligging in het centrum vlakbij restaurants en winkels.

De prijs van de kamer was zeer gunstig/goed

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Super voor doorreis overnachting

Marije, 14-6-2015

Wij verbleven in de vierpersoonskamer.een gigantische kamer met diverse hoekjes zodat de kinderen hun eigen hoekje hebben. Wel ontzettend warm op de kamer
Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Goed overnachtingshotel

Johanna, 29-8-2013

Goed, mooi en schoon hotel. Ruime kamer, familiekamer is ruim 2 persoonsbed met stapelbed voor de kinderen. Prima voor een overnachting. Bedden zijn wel hard. Ontbijt was goed.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Nooit meer!!

gjaltemahenknel, 3-8-2012

Hotel Meyerhof is ons slecht bevallen.

Gedateerde kamer zonder airco en de bedden zo hard, dat je net zo goed op de grond kon slapen.

Tot overmaat van ramp, feestende hotelgasten op het binnenplein tot drie uur in de nacht.

Dus, na een lange reis geen oog dichtgedaan.

Ontbijt was redelijk voor drie sterren.

Gereisd met partner in juni 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Meyerhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meyerhof in Lörrach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meyerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Meyerhof scoort een 8.25 uit 10 op basis van 16 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: