Hotel Burghotel Lörrach ***

7,3

5 reviews over Hotel Burghotel Lörrach in het Nederlands

Doorsnee hotel

H m hamstra, 15-8-2017

Een hotel welke gunstig ligt op weg naar Italië of terug. Kamer is ruim genoeg en eenvoudig ingericht. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. De bedden zijn niet te zacht en niet te hard. De badkamer is niet erg groot maar op zich is dat geen probleem. Het is allemaal netjes verzorgd, niet picobello, maar goed genoeg. Het is ietwat gehorig, we hoorden de boven of naaste buurman flink snurken. Het ontbijt was goed. De ontvangst was vriendelijk. Je kunt op loopafstand prima eten bij een Italiaans restaurant welke redelijke prijzen hanteert en goede kwaliteit levert.
Gereisd met partner in juli 2017

Schoon, maar....

Tresaschrijver, 21-7-2013

Alles is heel schoon, vriendelijk personeel, redelijk goed bed. Badkamer veel te klein, een bij twee meter, als je op de wc zat zaten je knieen onder de wastafel. Het stonk er ook , afdrogen moest je in de kamer doen, er was daarvoor geen plaats in de badkamer. Zeer gehorige afzuiging. Onze kamer lag op de zon, het was er bloedheet we hebben er niet van kunnen slapen, geen airoc maar ook niet eens een ventilator. Het hotel is zeer gehorig, door het soort beslag kun je de deur eenvoudig niet stil sluiten. Zeer goed ontbijt, ook keurig verzorgd. Toch vind ik de prijs te hoog voor met name de ongemakken in de kamers. Voor een nachtje gaat het zou er beslist niet langer willen verblijven. Ik zou hetbhotel niet aanraden.
Gereisd met partner in juli 2013

Netjes en schoon

Alexandra, 8-11-2012

Wij hebben hier 1 nacht verbleven onderweg naar Italie. Het hotel is netjes, schoon en ligt prima. Ontbijt goed verzorgd. Auto kan op eigen terrein staan.
Gereisd met partner in augustus 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Burghotel Lörrach bij:

Erg schoon, netjes en vriendelijk

M, 26-6-2012

De kamer zag er super schoon uit. Ook het ontbijt was erg uitgebreid, in de omgeving was verder niet veel te zien. Ideaal voor op doorreis naar italie. Erg vriendelijke en behulpzame mensen.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Aardig doorreis hotel

H, 24-9-2010

Burghotel Lörrach is gunstig gelegen voor doorreis naar het zuiden. Het ligt op 10 minuten van de Zwitserse grens, maar wel een stuk verwijderd van het centrum van Lörrach in een stille buurt. Het hotel is begin 2010 heropend na vanaf de grond opnieuw te zijn opgebouwd. Kamers zijn netjes met LCD-tv en een goed bed. Daarentegen zijn de kamers nogal gehorig en de badkamer krap bemeten. Het ontbijt is prima voor de 6 euro die we ervoor betaalden. Dineren moet buiten de deur, er liggen enkele pizzeria's op loopafstand. De kamerprijs van 60 euro zou de lading beter dekken als het inclusief het ontbijt zou zijn geweest, maar het gratis draadloos internet is ook wat waard.
Gereisd met partner in september 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Burghotel Lörrach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Burghotel Lörrach in Lörrach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Burghotel Lörrach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Burghotel Lörrach scoort een 7.33 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: