7,7

3 reviews over Gasthof Landgasthof Schwanen in het Nederlands

prima Hotel

Taatje, 8-11-2008

Keurig htl.zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, kamers zijn prima, eenvoudig maar schon prima bedden,Ontbijt is uitgebreid en het diner is prima verzorgd,ondanks het feit dat het niet druk in het htl was hebben we een prima tijd gehad met 30cm sneeuw!!!.Hutten in buurt zijn niet open, dus zelf eten en drinken mee nemen is een prima oplossing. een mooi stukje Schwarzwald met een eindeloze mogelijkheden voor lange wandelingen
Gereisd anders in oktober 2008

dick vermeulen, 2-6-2008

het hotel gevonden via internet, is een prima keus geweest. hotel ligt op rustige plek, maar wel centraal zodat je alle kanten op kunt.

de kamers zijn wat gedateerd maar de bedden zijn voortreffelijk. we hadden een heerlijk balcon met een mooi uitzicht.

het eten was voortreffelijk alles vers en mooi opgediend. mede dankzij de prettige bediening en goede service hebben wij een heerlijke vakantie gehad

Gereisd met partner in mei 2008

Bert Westerveld, 19-8-2007

Alle hotels in Hornberg vol, via Internet bij Landgasthof Schwanen in Forenbuhl gekomen. Hotel dateert vanuit eind 17e eeuw maar goed onderhouden. Kamers, eenvoudig (met TV), meesten met balcon, en worden goed onderhouden. Ontbijt is vergelijkbaar met de 3/4 sterren hotels en als er iets niet is, gewoon vragen en men zorgt ervoor. Diner is werkelijk uitstekend (prima kok), bediening is allervriendelijkst. Vanuit deze locatie zijn diverse stevige wandelingen te maken. Eerste dag hebben we de hond vriendelijk over zijn kop geaaid en tot onze verbazing is hij de dagen erna gewoon met ons meegelopen. Bijzonder leuke ervaring! Vanuit Fohrenbuhl zijn diverse stadjes in de weide omgeving te bereiken zodat bij slecht weer ook diverse excursies mogelijk zijn. Nadeel is (bij wandelen)er zijn weinig berghutten in omgeving geopend. Gewoon een rugzak mee met eten en drinken lost dat probleem op.
Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Landgasthof Schwanen in Lauterbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Landgasthof Schwanen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Landgasthof Schwanen scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.