Hotel IQ ***

IQ
8,8

13 reviews over Hotel IQ in het Nederlands

Fantastisch, hotel voor op door reis !!

Fam: Theo v Ernst, 15-8-2017

De auto op een bewaakt terrein pal naast hotel ,koffie en soft drankjes gratis ,wel kom men een snacks krijgen, geen warme maaltijd daar voor moest men een paar km: rijden naar Langenau,of op 100 mtr, een Hambuger restaurant van het hotel af, de kamer die wij hadden was een Familiekamer met een koelkasje om eigen spullen koel te houden,erg schoon de kamers de bad ook prima naar onze wens, en het ontbijt prima verzorgt , en ook aandacht voor hun gasten ! dat mag wel eens gezegd worden, een prima hotel voor op door reis bijvoorbeeld Italie, was voor ons de tweede keer dat wij hier waren met dochter en twee kleinkinderen van 8 en 13 jaar,met eindbestemming was Peschiera del Garda.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima hotel voor bezoek Legoland

Yvonne, 10-8-2015

Via internet last minute twee nachten geboekt voor een bezoek aan Legoland Duitsland. Ruime familiekamer met stapelbed en extra bedbank, goed en gratis Wifi op alle apparaten, koelkastje, keurige badkamer met douche. Best druk bezocht, hotel zit op een industrieterrein maar terras zat gewoon vol. Erg goed ontbijtbuffet, het personeel werkt hard om alles netjes aan te vullen, (van 6-11 uur is er ontbijt), o.a. vers gesneden fruit, warm vers ei, tomaat, komkommer, ontbijtgranen. Onze extra kampeerbagage kon zonder problemen in de garage gestald worden. Er is een buitenklimrek voor de kinderen. Afstand tot Legoland een klein halfuur, tot centrum Ulm 20 minuten. Mooie omgevingen, alleen wel wat boerenland-stank. Kamers hebben geen airco. Receptie is altijd bemand, prima parkeren.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prima hotel voor doorreis

Familie, 19-2-2015

Dit hotel boeken wij altijd als overnachtingshotel voor onze reis naar en van het Gardameer. Een prima hotel, grote kamers, heerlijke bedden. Nette badkamer met toilet, douche en wastafel. Ontbijt is prima, voldoende keus. Hotel ligt op maximaal 1 km vanaf de snelweg A7. Voor de liefhebbers: naast het hotel is een McDonald's.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel IQ bij:

goed en goed verzorgd hotel

Joseline ( Joos), 18-9-2014

de rolstoelkamer is erg goed. apart in ULM en anders zoals wij doorverwezen naar Langenau twee of drie persoons aangepaste kamer
Gereisd met vrienden in september 2014

Zeer ruime familiekamer

fhabots, 5-11-2013

Voor een bezoek aan Legoland is dit hotel prima geschikt. De familiekamer is zeer ruim. Het hotel is schoon, de receptie is 24 uur per dag bezet. Het hotel ligt in een industriegebied, niet ver van de autobahn. Ontbijt is prima. Het hotel heeft geen eigen restaurant, en op loopafstand zit alleen de McDonalds, dus daar moet je bij de planning even rekening mee houden.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

een aanrader

gorgie, 14-7-2012

Comfortabel overnachtingshotel, slechts op 6 km van de wissel A7/A8.

Kamer en badkamer zeer modern en netjes ingericht, met gratis wifi, sateliet-tv.

Wat afgelegen gesitueerd in industriezone, maar in de dorpskern van langenau heb je voldoende restaurants (waaronder goede prijsgunstige italiaan).

Lekker ontbijtbuffet, niet zeer uitgebreid, maar alles van goede kwaliteit en voor mij ruim voldoende.

Gereisd met partner in juli 2012

Prima plek om op doorreis te verblijven

martijn_gosens, 2-1-2012

hotel ligt midden op industrie terrein. Is functioneel. Kamers zijn prima. Ontbijt ook. Prima plek om op doorreis te overnachten.

Geen restaurant faciliteiten, wel een bar.

Service van personeel was erg goed.

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

Prima familiehotel !

Fam Jansen, 4-8-2011

wij waren 2 nachten in dit hotel eind juli 2011 op doorreis en tegelijk bezoek Legoland duitsland. De familiekamer is zeer ruim, prima bedden (1x 2 persoons en stapelbed voor de kinderen) en goede badkamer. Parkeergelegenheid ruim voldoende en naast het hotel ligt een McDonald vestiging. In het stadje Langenau zelf (vlakbij) zijn ook genoeg restaurants. Voor de kinderen liggen er in de lobby spelletjes die ze kunnen spelen en buiten is nog een kinderspeelplaats(je). Personeel heel vriendelijk. Ontbijtbuffet niet heel uitgebreid maar wel keurig netjes. Kortom dit hotel is absoluut een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Aanrader voor overnachting onderweg

Familie Fierens, 4-8-2011

Wij verbleven in dit hotel als tussenstop voor een vakantie naar Italië. Er is niets te zien, maar voor een éénmalige overnachting is dit echt een aanrader. Ruime en propere kamer met een stapelbed voor de kinderen en een lekker ontbijt. Ideaal gelegen aan de A7(maar geen geluidshinder) en dicht bij de A8. De volgende dag zijn wij naar Legoland geweest en we waren daar binnen het kwartier. Dat het naast de Mc Donalds gelegen is vonden onze kinderen vooral een enorm pluspunt.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Els Driessen, 26-6-2010

Wij hebben hier 2 nachten geslapen in verband met bezoek aan Legoland en als doorreis hotel naar Oostenrijk.

Erg aan te raden...schoon en ruime kamers.

Ontbijt is prima en zeer vriendelijke medewerkers.

Heerlijk gegeten bij de Italiaan in Langenau.

Aanrader vooral voor wat het kost.Omgeving is inderdaad niets te doen omdat het op het industrieterein ligt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel IQ bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel IQ in Langenau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel IQ zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel IQ scoort een 8.79 uit 10 op basis van 14 reviews.