Camping Christophorus ****

7,4

12 reviews over Camping Christophorus in het Nederlands

Goed voor 1 nacht langer niet

Kampeerder, 15-8-2017

Prima voor 1 overnachting. Mooi sanitair, maar weinig sfeer. Tussen 12.00-14.00 uur kun je de camping niet op/af met de auto en is de receptie gesloten.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima overnachtingscamping

astridroest, 30-7-2017

Prima overnachtingscamping tijdens onze reis naar Italie, sanitair in orde, en prima gegeten op de camping
Gereisd met partner in juni 2017

Goede overnachtingscamping

Heidi, 19-1-2017

Onderweg naar Oostenrijk stonden wij hier 1 nacht. Onze plaats was mooi en ruim, het sanitair erg netjes. Stroom 16A, betaalde wifi.
Gereisd met partner in maart 2016

Geen sfeer, wel netjes

Edwin, 21-8-2016

De camping ligt direct aan de snelweg, de routebordjes waren verwarrend. Eerst 'normale' blauwe campingbordjes, daarna opeens gele borden. Bovendien werd de route onderbroken, dus was even zoeken.

Vriendelijke ontvangst, we kregen direct een zéér ruime plaats.

Grasveld (volledig groen en goed gemaaid) en een heg. Verder helemaal geen poespas.

De camping heeft géén sfeer. De straten zijn kaarsrecht, asfalt. Het groen dat er staat is saai; geen leuke perkjes/bloemen.

Het sanitair was erg goed; keurig schoon en in nieuwstaat.

Op de camping staan vooral vaste gasten; afgeschermde plaatsen met schuttingen en schuurtjes, niet gezellig. Omdat de afstanden redelijk groot zijn op de camping fietste iedereen overal naar toe. Wij moesten daar erg om lachen; wij stonden aan de 'hoofdweg' en we hebben werkelijk niemand zien lopen...

Dat geeft ook weinig gezelligheid en sfeer, iedereen zoeft langs elkaar heen.

Wij waren op terugreis van Italië, dus hebben er 1 nacht gestaan. Erg prettig voor dat doel dus, maar moet er niet aan denken om er mijn vakantie door te brengen......

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie camping

Daniebobby, 22-11-2015

Hebben hier 4 nachten gestaan in April t 'Was erg rustig. mooie plaats Prachtig sanitair. Wel veel vaste gasten. konden mooi wandelen in de omgeving.
Gereisd met partner in april 2015

Prima doorreis camping

A.J. , 30-7-2015

Prettig ontvangst, na een telefoontje ook na sluiting van de receptie een plaats toegewezen. Mooi en schoon sanitair. Camping doet een beetje triest aan (bij slecht weer?). Weinig te beleven, restaurant was gesloten. Midgetgolf baan ziet er desolaat uit. Kortom prima voor 1 nacht, en wellicht langer bij zeer mooi weer (zodat je gebruik kunt maken van de watersportactiviteiten.) Campingplaatsen op zich prima onderhouden.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Voor ons niet weer!

Gert Dekker, 29-7-2015

We hebben de camping gebruikt als overnachting voor de reis naar Italië. Voldoende ruimte op de camping maar we werden toch op elkaar geplaatst! De standplaatsen zijn niet erg ruim en het maakt ook nogal een verschil waar je geplaatst word. (wel of geen gras) Sanitair is netjes en schoon, toegankelijk met een tag die je bij aankomst krijgt. Zwembad was tijdens ons verblijf gesloten. De standplaatsen, het afgesloten zwembad en de weinig gastvrije ontvangst zijn voor ons aanleiding deze camping niet weer aan te doen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prima doorreiscamping

dutchboy, 26-10-2014

Wij hebben hier 1 nachtje gestaan met onze vouwwagen, op de terugreis van Italie naar Nederland. Grote camping, met veel vaste plaatsen. Stanitair is uitmuntend, net nieuw, ruim en superschoon. Er zit een leuk winkeltje bij en een restaurant met een beknopte, maar lekkere kaart. Toen wij er waren werden er precies die avond live schlagers uitgevoerd. Grappig om te zien hoe de duitsers daarvan kunnen genieten. Er zit een klein binnen zwembad + sauna bij de camping, waar je gratis in kunt. De een-nachtsplekken zijn zeer ruim. Omgeving hebben wij verder niet verkend.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Prima voor een overnachting

Marjon, 19-10-2013

Op de terugweg hier een nachtje gestaan. Erg schoon sanitair! Camping heeft voornamelijk vaste kampeerders, aan het begin grasstroken voor de toerplekken. Omgeving ziet er leuk uit, aan meertje. We hadden helaas regen
Gereisd met partner in juni 2013

Prima als doortrekcamping

Hans, 23-9-2013

Camping ligt aan een meertje. Goede ontvangst, rustige camping met overdekt zwembad (apart te u). Vlakke plekken, prima en voldoende sanitair. Vroeger was er op de camping een Italiaans restaurant, maar dit is nu gewijzigd in een Duits restaurant. Was even slikken, want de italiaan had lekkere gerechten.
Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Christophorus in Kirchberg an der Iller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Christophorus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Christophorus scoort een 7.36 uit 10 op basis van 14 reviews.