Hotel Minotel Sonne ***

Hotel Minotel Sonne
Minotel Sonne
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Minotel Sonne bij:

2 reviews over Hotel Minotel Sonne in het Nederlands

prima doorreis hotel

svb67, 15-8-2012

Wij zochten nog laat een hotel op doorreis. Hoewel de "voordeur"al dicht was, kon ik via de speciale hoteltelefoon buiten direct een kamer boeken. Sleutel kon ik zelf pakken en op basis van goed vertrouwen konden we er overnachten! (zonder papieren of geld achter te laten, waar vind je dat nog) Keurige kamer met prima bedden, tv en keurige schone badkamer. Volgende dag ontbijt (niet erg uitgebreid maar gewoon prima). Bleek achteraf niet persé bijgeboekt te hoeven worden. Daarna pas betalen bij de vriendelijke eigenaar. Zeker aan te bevelen.
Gereisd met partner in januari 2012

Goed hotel

P van der Burgh, 13-8-2010

Op onze terugreis vanuit Italie hebben wij hier met onze twee kinderen geslapen op een Vierbettzimmer. We konden er 's avonds niet (meer) eten dus hebben we dat gedaan aan de overkant bij een klein Gasthof. Het hotel was prima, goede kamer met vier goede bedden. Alleen de badkamer mag wel opgeknapt worden! Het ontbijt was prima in orde. Het hotel ligt dicht bij een afrit bij de Autobahn Pforzheim-Karlsruhe, erg handig. Al met el een prima kwaliteit/prijs verhouding, nl. EUR 89.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Minotel Sonne in Karlsruhe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Minotel Sonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Minotel Sonne scoort een 7.67 uit 10 op basis van 2 reviews.