Camping AZUR Turmbergblick

Onvoldoende

57 reviews over Camping AZUR Turmbergblick in het Nederlands

Nooit meer

Wendy, 22-8-2017

Voor 1nacht van terug reis uit Karinthie. Het is best prijzig. Eet gelegenheid heb je niet op de camping. Wel op 10min lopen een restaurant waar wij lekker hebben gegeten. De staat van het sanitair is echt schandalig. Echt oud en kapot. En het was echt vies. Ben zelfs niet gaan douchen. Dus voor ons nooit meer
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Zelf voor 1 nacht niet aan te bevelen

Elina, 21-7-2017

Zie alle andere recensies. Geen restaurant, veel kapot aan het sanitair. Niets te doen voor kinderen. Dure camping. Voor 35 euro verwacht ik goede voorzieningen. Dit is max 15 euro waard. Inkomsten worden duidelijk niet besteed aan onderhoud. Enige pluspunt is de ligging tov Aldi en buitenzwembad van Karlsruhe.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Prima voor 1 nacht want zwembad op 10 minuten

Wendy, 16-7-2017

1 groot veld met zowaar een volleybalvereniging, helemaal prima voor 1 nacht. Sanitair prima. Je kan er broodjes bestellen en ze hebben 1 schap met wat dingen die je kan kopen en ijsjes voor de kinderen. Niet noemenswaardig dus. Maaaar binnen 10 minuten loop je naar een mega zwembad met groot grasveld met veel grote glijbanen. Entree 5 euro voor 2 kinderen. Daar in de buurt heb je ook eetgelegenheid. Gaan we nog bekijken vanavond.

Prijs camping is 40 euro voor een gezin met 2 kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Dit nooit weer

Ria, 27-6-2017

Wat een vreselijke camping,het sanitair is zo vreselijk de wc potten zijn voor kabouters zo laag niets werk in het sanitair, als er iets kapot is word het duidelijk niet meer gemaakt.

Deze mag niet in de acsi camping gids meer staan .Verwijderen

Gereisd met partner in juni 2017

Marian, 22-10-2016

voor de poort staan wachten voordat we geholpen werden. Douche en toilet echt slecht, vies, oud en de helft was afgesloten. Wifi niet te gebruiken. Geen restaurant, waardoor je maar moest zien waar je iets te eten kreeg. Prijs niet in verhouding en iedereen betaalt een andere prijs. Rare camping. Wij rijden in vervolg door !!
    Gereisd met partner in augustus 2016

Ideale overnachtingscamping, maar....

Alwin, 25-9-2016

Prima camping om te overnachten. Vermijd bij voorkeur wel het sanitairgebouw. Stinkt, is vies en oud.
    Gereisd met partner in september 2016

Karin, 13-8-2016

Slechte camping. We kwamen terug uit Italië en hebben hier overnacht. we betaalden voor ons gezin 4 personen en camper en aanhanger 50,50 euro. Dat is bijna meer dan dat we in Italië voor een plek aan het meer betalen. Receptie zei dat het goedkoop was, maar vertelde niet dat het een vervallen camping was Bij de receptie hing al een rare lucht. Het sanitair is oud en stinkt. Het restaurant is gesloten. deze camping verdient absoluut geen label Azurcamping.

Echt geen aanrader!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Waardeloos

Mark, 9-8-2016

Wat een oude vervallen camping. We zijn hier een nachtje geweest op de terugreis uit Italie. Geen speelplaats voor de kinderen (zoals op de website staat), eetgelegenheid permanent gesloten, geen brood te koop, wifi werkt niet, sanitair oud en stinkend. Kortom zelfs voor 1 nachtje geen aanrader. Wij dachten dat Azur staat voor kwaliteit....
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

riana, 30-7-2016

Vanuit Italië een overnachting op deze camping, bij aankomst was er werkelijk niemand aanwezig, receptie dicht,

Er is verder hélemaal niks,

Toiletgebouw was echt te erg voor woorden, vies stuk, stinken, douchen laat maar zitten..

De volgende morgen was de receptie ook weer dicht, briefje op de deur, gesloten.

Kortom, een afrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

NOOIT MEER GEEN AANRADER

Willem en Connie, 30-7-2016

Wij zijn Man, Vrouw, en onze 2 Labradors waren op doorreis voor 1 nacht.

Het begon al bij de receptie, met de boodschap dat de prijs met €10,= was verhoogd i.v.m. een festival in de buurt, omdat dat extra kosten met zich mee bracht.

Wij hadden al een eind gereden en wilden pauzeren, dus ja, dan maar een tientje meer, we moesten €48,50 afrekenen.

Dan kom je bij het restaurant, vervallen en gesloten, dan zelf maar iets fabrieken. Na het eten afwassen, nee in zo'n zooi gaan wij onze spullen niet afwassen, afspoelen en maar mee naar de volgende camping.

Voor het slapen douchen nou, nou wat een bende 1 grote waterval uit een wat ooit een douchekop was, kapotte tegels, deuren die niet sloten, en dat tientje extra was niet aan de schoonmakers betaalt. kortom WAT EEN BENDE.

Om 8:00 zou de receptie open gaan, wij zouden ze wel even aanspreken over dat tientje voor de schoonmaak, en andere smoesjes kosten, Maar wij ging over half 9 weg, maar de rolluiken waren nog gesloten.

Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping AZUR Turmbergblick bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping AZUR Turmbergblick in Karlsruhe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping AZUR Turmbergblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping AZUR Turmbergblick scoort een 4.02 uit 10 op basis van 63 reviews.