Hotel Astoria ***

Astoria
7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Astoria bij:

2 reviews over Hotel Astoria in het Nederlands

Prima overnachtingshotel

C., 11-8-2017

Twee dopfelzimmer hier geboekt om te overnachten. Kamers zijn eenvoudig, maar schoon en compleet. Je kan je eigen kopje koffie of thee zetten. Badkamer is netjes, voldoende handdoeken en zeep aanwezig.

Ontbijtbuffet vonden wij erg uitgebreid en heerlijk vers.

Op loopafstand van het hotel zijn genoeg restaurantjes. Wij aten heerlijk bij de Griek: restaurant Panorama.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding!

Peter & Inge, 28-12-2012

Het hotel was voor ons zeer goed gelegen : op wandelafstand naar het centrum, alsook op wandelafstand naar de Europahalle.

De kamer was zeker ruim genoeg voor ons drieën, alleen waren ze vergeten het derde bed op te maken. Even gemeld en dit werd direct in orde gebracht!

Piepkleine moderne badkamer, maar we hadden alles wat we nodig hadden.

Het ontbijtzaaltje was ook langs de kleine kant, maar wel knus.

Het ontbijtbuffet was niet groot, maar toch nog voldoende variatie mogelijk.

Uitzonderlijk goed ontbijt gezien de betaalde prijs voor een overnachting met 3 personen.

Dus zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

Website vermeld de mogelijkheid van reservatie voor een parking van de auto, maar dit is uiteindelijk niet zo. Er zijn wel ruime parkeergelegenheden, al dan niet betalend, in de omgeving.

Gereisd met vrienden in december 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astoria in Karlsruhe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Astoria scoort een 7.44 uit 10 op basis van 2 reviews.