Camping Waldbad Isny

Camping Waldbad Isny
Waldbad Isny
7,5

18 reviews over Camping Waldbad Isny in het Nederlands

Mooie camping in fantastische omgeving

0264955141, 27-8-2017

Camping is goede uitvalsbasis om te fietsen en te wandelen.

Beheerders zijn erg vriendelijk en behulpzaam!

Klein restaurant op de camping met kleine kaart maar heerlijk eten. Wil je een speciale plek geef dit aan bij reserveren, wij hadden daardoor een super plaats gekregen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Jammer, deze camping verdient meer ...

Familie anoniem, 27-8-2017

Door omstandigheden konden we niet op de afgesproken datum op de camping zijn. Via de mail alles een paar dagen voor aankomst prima geregeld.

Helaas bij aankomst op de prachtig aan het meertje gelegen camping was de ontvangst alles behalve warm. "Ongeinteresseerd en koud" zou een betere beschrijving zijn. We kregen de keuze uit 2 redelijk krappe plekjes aan het meer voor onze grote tent en twee kleine bijzettentjes.Geen duidelijk afbakening van de plekken.

Camping is omzoomd met hoge bomen waardoor er helaas geen weids uizicht is.

Door het meer veel muggen en ander vliegend grut. Bij aankomst geen uitleg over opbouw camping dus bleken we achteraf afgewassen te hebben op een plek die voor kledingwassen bedoelt was. Sanitair was wel oke. Niet vies maar wel aardig versleten. Overigens voor de grootte van de camping te weinig sanitair. In de kantine kan je warm eten. Personeel aldaar duidelijk toe aan vakantie. Aan de linkerkant van het meer maar een kraan voor de helft van de camping en geen vuilniscontainer waardoor je aan het andere kant van het meer pas je vuil kwijt kon. Met een goede investering zou de camping gemoderniseerd kunnen worden.We zouden een week blijven maar na 3 nachten waren onze pubers toe aan meer warmte dan een koud meer en ijskoud personeel. Wel kunnen wandelen en isny kunnen bekijken. Bij uitchecken werd ons niet eens gevraagd waarom we eerder weggingen of waar de reis verder naar toe ging. Afrekenen en klaar. We zullen hier niet snel weer terug komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een week werd twee weken

Ineke, 13-7-2017

Mede door het schitterende weer heerlijke vakantie gehad bij camping Waldbad Isny . We hadden een plek op het hoger gelegen terrein , die er op het eerste gezicht niet bijzonder uitzag maar ons prima is bevallen . Het lager gelegen terrein had ook veel mindere plekken die vooral worden gebruikt door campers op doorreis . Het zwemmeertje met de vele spelende kindertjes zag er erg leuk uit , er sprongen honderden mini kikkertjes over de camping .De directe omgeving is prachtig en niet al te toeristisch en geschikt om te wandelen ( Eistobel , een kloof met watervallen is erg de moeite waard ) Na een half uur rijden ben je bij Oberstdorf of Oberstaufen waar je met verschillende kabelbanen hoog de bergen in kan voor adembenemende bergwandelingen en lekker eten bij diverse Almen .Door het mooie weer en leuke omgeving is een week voor ons twee weken geworden .
Gereisd met partner in juni 2017

Leuke camping

Esther, 29-8-2016

Mooie groene, terrascamping met veel bomen. Vrijwel alle plekken zijn voorzien grastegels, dus je kan overal goed komen. Restaurantje met kleine kaart, maar prima eten. In de ochtend verse broodjes, schoon sanitair. Leuk dorpje.
Gereisd met partner in augustus 2016

Leuke terrassencamping in bos met zwemvijver

Elli, 27-8-2016

Leuke terrassencamping in bos met natuurvijver om in te zwemmen(word ook door de omgeving gebruik van gemaakt). Aan 2 kanten daarvan tentplekken. Prima sanitair en je kan er een hapje eten. Met name het terras doet wat onverzorgd aan, gras en onkruid tussen de tegels. Grote plekken! Vriendelijk beheer.
Gereisd met partner in juli 2016

Geen succes

Daan, 18-8-2016

Wij kregen een plek aangewezen die net zo groot was als onze caravan.

Op een soort van parkeerplaats.

Het was echt vreselijk.

Wij zouden een week blijven maar het is 15 uur geworden.

Links van de vijver waren wel mooie plaatsen maar dat van ons was echt niks.

Nooit meer

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Een prima locatie en gunstige prijs (tent)

van Stokrom, 11-8-2016

De camping trekt vooral tijdelijke bewoners (2/3 dagen), al was een aantal koppels er ook voor twee weken (fijn voor de kids). Weinig vaste plaatsen, naar mijn weten alleen de dochter en (schoon-?)vader van de beheerder.

rustige omgeving, natuurrijk, zeer zonnige plek (meer dan elders in DE), het lager gelegen stadje Isny is erg prachtig, veel wandelroutes, Alpen in de buurt, bij goed weer Nederlandse badmeester aanwezig bij het zwemmeer, sanitair goed en schoon (heb niet hoeven wachten), onbeperkt wifi 3 euro per verblijf, wasmachine+droger aanwezig (3 euro per munt), verse kaiserbroodjes te betalen bij eindafrekening, speeltuintje voor de kids, behulpzame campingbeheerders, 35 minuten rijden naar Bregenz.

horeca op de camping is waardeloos ondanks enorm vriendelijke Griekse beheerders, áls het regent staat het ook echt 5 cm hoog (voor het eerst in 15 jaar hadden we een ondergelopen tent), wifi is wel traag, voor tieners is de locatie minder aantrekkelijk mbt faciliteiten, naar Isny lopen gaat prima, terug is een wandeltocht van 15% stijging. Je moet het kunnen... ;o)

Uit eten doe je in Isny bij Dolce Vita (pizza/pasta/grill) of gasthof Schwarzer Adler (Duitse keuken). Je gaat NIET uit eten op de camping zelf of bij Asia in Isny (zesvoudig opgewarmde chinees/afhaal). Ook niet als je echt, écht heel erg moe bent van de reis. Echt. Niet.

Prijs is wat ons betreft echt super: 2 volwassenen 1 kind, 1 grote en 1 kleine tent, dagelijks stroom (1,50 per dag), auto op de plek en elke dag verse broodjes, voor 14 dagen waren we 480 euro kwijt. 35 euro per nacht incl dus.

We gaan graag terug ondanks de lange rit er naartoe (vanuit Utrecht ruim 10 uur incl files en pauzes).

Goede overnachtingscamping

John, 6-8-2016

Camping met verschillende velden voor caravan/campers en een apart veld rondom het meertje voortenten.

Weinig tot geen afscheidingen tussen de kampeerplekken en het geheel omgeven door hogen bomen:-)

Voor het aantal staanplaatsen een beperkt aantal toiletten en douches.

Restaurant met en bijzonder eenvoudige kaart.

Op doorreis naar Italië een goede overnachtingscamping.

Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijke plek

Erwin, 5-8-2016

Wat een schitteren mooie plek. Ideaal voor gezinnen met jonge kinderen en natuurliefhebbers. Je kunt er schitterend wandelen, fietsen en spelen en zwemmen in het water.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijke camping in een mooie omgeving.

Fam. Spronk, 30-8-2015

Mooie camping op loopafstand van Isny (ongeveer 20 minuten) en met een mooie fietsomgeving. We hebben verschillende fietsroutes gedaan maar ook enkele keren met de auto de plaatsjes opgezocht die wat verder weg lagen.
Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Waldbad Isny in Isny im Allgäu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Waldbad Isny zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Waldbad Isny scoort een 7.52 uit 10 op basis van 19 reviews.