Hotel Häußermann's Ochsen ***

Häußermann's Ochsen

1 review over Hotel Häußermann's Ochsen in het Nederlands

Prima overnachtingshotel

Anoniem, 21-8-2009

Gelegen nabij de snelweg dus goed bereikbaar. Het hotel zelf ligt aan een drukke doorgaande weg dus er is wel geluidsoverlast wanneer de ramen open zijn. Er is een eigen (niet afgesloten/onbewaakt) parkeerterrein. Hotel is netjes. We hebben niet in het restaurant gegeten maar wat we voorbij zagen komen en kijkende naar de kaart zag het er goed uit. Kamers en bedden zijn goed, geen overbodige luxe. Goede douchestraal. In het dorp zelf is niet veel te beleven. Voor een overnachting op doorreis is het prima. Wij betaalden € 65,- voor een 2p kamer, inclusief ontbijt.
Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Häußermann's Ochsen in Ilsfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Häußermann's Ochsen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Häußermann's Ochsen scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.