Vakantiehuis Steinmühle

Vakantiehuis Steinmühle
Steinmühle

1 review over Vakantiehuis Steinmühle in het Nederlands

Echt op het platteland maar ook dichtbij Freiburg!

edwin, 6-5-2011

Op de terugreis vanuit Italie hier nog enkele dagen verbleven. Vriendelijk ontvangst door de gastvrouw. De twee appartementen liggen op de zolderverdieping, echter door eigen wegopgang kun je met de auto gelijkvloers uitladen. Toen wij er waren was het 32/33 graden, echter binnen heerlijk koel. Appartement typisch Duits met zware kwalitatief goede meubels, op verzoek stonden de kinderstoel, commode en aankleedkussen voor onze dochter al klaar. Op verzoek kun je broodjes uit de diepvries kopen en deze zelf afbakken in de oven. Ligging is echt afgelegen aan het eind van een smalle, soms steile weg. Beginpunt van vele wandelingen door de schitterende heuvelachtige omgeving. Door ligging erg rustig, auto is noodzaak! Met onze kleine dochter konden we meekijken met het melken van de koeien en de eigenaars waren bezig een zonneterras te creeren. Een kleine schommel is verder het enige vertier voor kinderen. Gemoedelijke sfeer, door streekdialect is man des huizes/ouders moeilijk verstaanbaar
Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Steinmühle in Horben, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Steinmühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Steinmühle scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.