6,3

Matig

6 reviews over Hotel Rheinhotel Luxhof in het Nederlands

Goed hotel

Alders, 29-7-2017

Goed hotel; prima restaurant, sympathiek personeel

Kamer wat aan de kleine kant. Ligging direct naast drukke verkeersbrug over de Rijn; vanwege verkeerslawaai kon raam niet open en was het in de kamer erg warm en benauwd. Geen airco.

Gereisd met partner in juni 2017

Hotel oké, restaurant super.

., 5-12-2013

Het hotel is een oude ruïne en bepaalde gedeeltes van het hotelcomplex zijn toe aan een renovatie. Het restaurant is zeer fraai ingericht en biedt exclusieve gerechten tegen een betaalbare prijs.
Gereisd anders in december 2013

Eens moet je ernaast grijpen... Alsjeblieft niet h

., 27-10-2013

Kortom: een keer en nooit weer. Het personeel was onvriendelijk - zo begon de vakantie al. Vervolgens de stinkende gangen (dat zal wel aan de oude tapijten liggen). De kamer: klein, afgeleefd, van hout... En vies! Nee, ik heb niet onder het bed durven kijken, ik had eigenlijk meteen weer moeten uitchecken. ik moest de kamer nemen omdat het hotel in de buurt van de Hockenheimring lag. : ondanks spinnenwebben boven het bed, oude ramen - die lekten - en vieze douche...

Een harige trip.

., 25-10-2013

Nauwelijks op de kamer aangekomen, wierpen we een blik onder het deken en we wilden direct naar huis terugkeren. Oksel- of schaamhaar onder het deken, het laken had een rotte vlek aan de hoofdzijde en op de vensterbank lagen dode muggen. Een bal haar groter dan een tennisbal op het televisiekastje en een douchekabine die op instorten stond. Zijn de beoordelingen met 'zeer goed' wel echt? Voor mij een grote catastrofe. Aangezien we er maar één nacht bleven hebben we op het deken in plaats van onder het deken geslapen. Het beste in het hotel waren het ontbijt en de bediening.

Rustige ligging.

., 14-10-2013

Het hotel ligt buiten Speyer aan de andere kant van de Rijn. Met de auto of te voet (ongeveer 20 minuten) geraak je makkelijk in de oude stad. Het ontbijt is zeer gevarieerd. Het personeel is erg vriendelijk en attent. De hotelinrichting is een beetje ouderwets en vrij eenvoudig gehouden. De omgeving is erg rustig.

Eerlijke beoordeling

., 27-9-2013

Voor een korte trip zeker voldoende, echter voor ons niets voor een lang verblijf. Het grootste manco van onze rug waren de matrassen! De receptie was altijd vriendelijk.
Gereisd anders in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Rheinhotel Luxhof bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rheinhotel Luxhof in Hockenheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rheinhotel Luxhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rheinhotel Luxhof scoort een 6.32 uit 10 op basis van 6 reviews.