Camping Hemsbacher Wiesensee

Camping Hemsbacher Wiesensee
Hemsbacher Wiesensee
7,6

11 reviews over Camping Hemsbacher Wiesensee in het Nederlands

Prima doorreiscamping die dat eigenlijk niet is

Fam. Wiersma, 21-8-2017

De camping ligt dichtbij de snelweg en wordt daarom veel als doorreiscamping gebruikt, terwijl het dat niet is. Er zijn veel vaste gasten op seizoensplaatsen. Met onze camper stonden we daarom op een "Notplatz" in de berm. Krap, maar dat was voor ons geen bezwaar en we hadden stroom. Ontvangst was zeer vriendelijk en het afgehaalde eten uitstekend. 's Morgens hebben de kinderen nog even heerlijk gezwommen in het fraaie en schone meertje direct achter de camping.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

prima overnachtingscamping

hanneke, 1-8-2015

Wij hebben deze camping gebruikt als overnachtingscamping. Ontvangst was erg vriendelijk. Heerlijk om na een dag reizen nog even te kunnen zwemmen in het meer of het verwarmde zwembad ernaast (vrij toegang). Heerlijk gegeten in het restaurant bij de camping. In eerdere beoordelingen wordt geschreven over erg kleine staplekken. Wij hebben de plek als normaal ervaren; niet klein, niet groot.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prima camping voor 1 nacht

GJN, 30-6-2013

Dicht bij de snelweg gelegen camping. Vriendelijke ontvangst door dame bij de receptie. De plekken echter zijn minimalistisch. We werden er claustrofobisch van! Klein restaurant op de camping, sanitair prima en ruimschoots aanwezig.
Gereisd met partner in juni 2013

Eevoudig, kleine plaatsen

roersma60, 25-6-2013

Op weg naar Italië op deze camping een overnachting gedaan.

Camping is heerlijk dichtbij de snelweg.

Na een uiterst vriendelijke ontvangst onze plek opgezocht voor de nacht, plekje was echt klein, echter goed genoeg voor een nacht. Restaurant: geen voorgerecht, wel op de kaart, hoofdgerecht goed, geen nagerecht stond echter ook wel op de kaart. Kortom bijzonder eenvoudig, maar wat we te eten kregen was wel oké!.

Camping is gelegen aan een meer, omgeving is wel aardig.

's morgens verse broodjes gehaald, en verder op weg gegaan.

Al met al wel voldoende.

Gereisd met partner in juni 2013

Kleinschalige simpele camping

KONING, 17-8-2011

Terugweg uit Italie een nachtje gestaan. Simpele camping met schoon sanitair en een restaurantje waar we heerlijk en voor een schappelijke prijs hebben gegeten.Plekjes klein maar prima voor een nachtje.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

prima camping op heen of terugreis

E.Schouten, 6-8-2011

Camping aan een meertje, voor ons voor een nachtje uit Italie naar huis. Kosten rond de 33 euro, en je kan er niet pinnen. Prima sanitair met munt-systeem. Broodjes te koop op de camping. In de buurt veel supermarkten, waarvan de REWE tot 22 uur geopend was.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Leuke caming, zonder 'pinnen'

stribos, 2-11-2010

Mooie camping, gelegen aan een meertje, op korte afstand van de snelweg Frankfurt - Karlsruhe. Sanitair is perfect verzorgd. De douches werken op muntjes, maar 1 muntje bleek ruim voldoende voor een uitgebreide douche. Op de camping is een eenvoudig maar leuk restaurant waar je prima kunt eten.

Let op dat je cash geld bij je hebt, want zowel de camping als het restaurant accepteren geen credit cards, en je kunt er ook NIET pinnen, en de dichtstbijzijnde geldautomaat zit een paar kilometer verderop in het dorp.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

voldoet voor passanten camping

teacea, 1-8-2010

restaurant 10 minuten verder aan het meer La Lise is 10 maal beter en veel goedkoper dan het restaurant op de camping. viind de mensen op de receptie niet echt vriendelijk. zeer kleine plekken als je maar een nacht staat. voor 30 euro meer heb je een leuk hotel.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Goede overnachting

D., 23-7-2010

Nette camping voor een overnachting

Goed sanitair, goed restaurant

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

leuk strandje

fam. Pennings, 13-4-2009

2x geweest met kleine kinderen. Beide keren een paar dagen op terugreis. Sanitair prima. Leuk strandje naast de camping en nog een verwarmd zwembadje erbij. Ideaal voor kinderen.

Jammer dat er veel passanten zijn.

Maar ja, dat waren wij eigenlijk ook.

Restaurant niet geprobeerd, veel supermarkten vlakbij.

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hemsbacher Wiesensee in Hemsbach , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hemsbacher Wiesensee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hemsbacher Wiesensee scoort een 7.58 uit 10 op basis van 12 reviews.