Hotel Hogh ***

8,6

5 reviews over Hotel Hogh in het Nederlands

Geweldige prijs/kwaliteitsverhouding.

., 17-11-2013

De prijs/kwaliteitsverhouding was super. Er was zelfs een minibar en een uitgebreid ontbijt. De prijs voor de ondergrondse parkeergarage was redelijk. Helaas beschikte onze badkamer alleen maar over een ligbad en niet over een douche, wat het douchen moeilijk maakte en wat voor oudere mensen nogal moeizaam is. Ik zal dit hotel tijdens mijn volgende bezoek aan Heilbronn opnieuw boeken!
Gereisd anders in november 2013

Super locatie, hotel direct bij de voetgangerszone

., 4-10-2013

Eind september waren we 1 nacht in het ' hogh hotel Heilbronn' met als doel het '43 Heilbronse wijndorp' te bekijken. Voor activiteiten in de binnenstad is het gewoon een ideaal hotel als je niet met met de auto bent (bouwplaatsen, nauwe straatjes). Parkeren in de eigen parkeergarage voor €5,50 vonden we vergeleken met de parkeergarages niet te duur. Onze kamer was prettig, licht, modern en vriendelijk. Met betrekking tot de prijs-kwaliteitverhouding was er niets te zeuren. We waren volledig tevreden. We waren niet zo blij met de douchekop in de badkamer, die moet beslist verwisseld worden. Samenvattend is, dat we in het hotel (personeel, kamers, ontbijt, sfeer en netheid) en de bijzondere locatie voor sightseeing / zeer tevreden waren en weer voor een kort verblijf naar het 'hogh hotel Heilbronn' zouden gaan.
Gereisd anders in oktober 2013

Midden in de stad, zeer goed en goedkoop!

., 5-9-2013

Beste ligging in het hart van de stad. Alles wat je nodig hebt, vindt men op de lichte, comfortabele kamers: comfortabel bed, goed licht om te lezen, flatscreen tv, minibar, een doelmatige badkamer en een parkeergarage voor slechts 5,00 Euro/ 24 u! Het bij de kamerprijs inbegrepen ontbijt kan zich met elk 5 sterren hotel meten!
Gereisd anders in september 2013

Uitgesproken gastvrij hotel!

., 11-8-2013

Onze kamer was ruim, gezellig ingericht en zeer schoon. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en lekker. De vriendelijkheid van de eigenares en het personeel is voorbeeldig en onze wens naar een extra groot tweepersoonsbed met extra plaats voor ons dochtertje werd prompt vervuld. Locatie direct naast de voetgangerszone van Heilbronn.
Gereisd anders in augustus 2013

Goed, gastvrij, schoon, dicht bij het centrum.

., 16-9-2012

Super hotel in het centrum en een goede prijs-kwaliteitverhouding. Zeer vriendelijke personeel bijna familiaal. Ondergrondse parkeergarage tegen kleine vergoeding voor gasten. Kamers schoon met een minibar en een flatscreen tv. Ook na middernacht bar door personeel bemand. Mooie vakantie, we waren op 3 minuten loopafstand van het dorp. Ontbijt zoals het moet zijn.
Gereisd anders in september 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hogh bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hogh in Heilbronn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hogh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hogh scoort een 8.57 uit 10 op basis van 5 reviews.