Hotel Ringhotel Silberkönig ****

Hotel Ringhotel Silberkönig
Ringhotel Silberkönig
8,5

9 reviews over Hotel Ringhotel Silberkönig in het Nederlands

Een schitterend hotel, een prachtige locatie

Peter van Dijk, 10-5-2017

Wij moeten eerlijk zeggen alles was eigenlijk top, het enige min puntje vond ik de menukaart, daar had wel iets meer keus mogen zijn
Gereisd met partner in maart 2017

Erg warm

DN, 17-8-2016

We hadden kamer 217, naast de lift en het trappenhuis, boven de ingang. De kamer heeft een halletje met een open doorgang naar het slaapgedeelte, het zou zeer prettig zijn als er een (schuif)deur in gemaakt wordt. Dat zou al veel geluidsoverlast schelen. Kennelijk stond de verwarming op vol vermogen, het was er ongelooflijk warm. Tot slot verbleef er helaas ook nog eens een zeer lawaaiige Italiaanse familie met kinderen, waarmee gerust keihard ruzie gemaakt werd, bij het ontbijt en in de gangen.

We hebben wel lekker gegeten en de bediening was vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooi hotel!

Robin, 2-5-2016

Op doorreis last minute gebeld voor een hotelkamer. Omdat wij met zijn viertjes zijn vroegen wij om een familie kamer, wij kregen als voorstel 2 kamers met tussendeur en dit was dus top geregeld. Een geweldig hotel en zeker ****

De lift is ultra ultra (1m2) klein en daar wil je met 4 mensen niet in staan. Heb je moeite met trap lopen en zijn kleine ruimtes niet je ding? Kijk dan even verder of vraag naar een hotelkamer op de 1e verdieping. (Er zijn er drie).

Een fijn (tussenstop) hotel wanneer je in 2 dagen via Duitsland (Moulouse) naar Italië of Zuid Frankrijk wilt reizen. Ook voor een vakantie een prima plek!

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ringhotel Silberkönig bij:

Mooi hotel, heerlijk diner en uitgebreid ontbijt

olderswww, 16-9-2014

Hotel ligt tegen een bosrand van een gebergte aan. Goed verzorgd hotel. Wij hadden een standaard 2-pers. kamer met balkon. Bedden waren goed.

Heerlijk geslapen. Avond eten erg uitgebreid en culinair. Ontbijt ook erg uitgebreid, warm en koud. Scramble eggs, spek, worstjes, eitjes, joghurt, div. soorten cruesli / muesli, vele soorten beleg, lekkere specialiteiten van de omgeving, verschillende soorten broden, broodjes etc. Veel keus dus.

Personeel is erg vriendelijk en gastvrij.

Dit is ook een Motorvriendelijk Hotel. Grote parkeerplaats vanaf balkon te zien.

Gereisd met partner in september 2014

vriendelijk hotel met een rustige ligging

Rein, 12-8-2011

Het hotel ligt buiten het dorp Bleibach. Onze kamer was wat gedateerd maar wel ruim en schoon. Erg vriendelijk personeel. In Bleibach zelf is weinig te doen (alleen maar een bakkerij), maar er is wel een stationnetje en met de gastenkaart kan je gratis reizen in de regio (Freiburg in 30 minuten).

Het diner is prima, het ontbijt ook. Enige minpuntjes: geen zwembad en men doet wat kinderachtig bij het aanvullen van het ontbijtbuffet (nog niet eerder meegemaakt dat broodjes in 2-en werden gesneden).

Gereisd met partner in juli 2011

Altijd doen !

dinkies, 28-7-2010

Vanaf de autobahn is het ongeveer 20 km rijden, je moet kruip door sluip door over een weggetje dat net zo breed als je eigen auto, maar daar krijg je ook wat voor terug. Wat een geweldig uitzicht hadden we, ook het eten was erg lekker. Wel een beetje stijfjes de bediening, maar op dit hotel is echt niks aan te merken.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Prima hotel

Ida, 19-6-2010

Mooi hotel op rustige ligging. Vriendelijk, aardig personeel, heerlijk eten. Enig minpuntje misschien: geen gezellige stube of bar om 's avonds wat te drinken en gezellig te zitten als het weer buiten zitten onmogelijk maakt.
Gereisd met partner in juni 2010

mooie plek

draaisma, 29-12-2008

goed vertoeven,je hebt een mooi uitzicht. Het is een goede plek om met kinderen heen te gaan.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

Yvonne, 5-9-2005

Prima hotel in het Zwarte Woud. Mooi gelegen met een schitterend uitzicht. Goede service. Groot terras waar je kunt eten. 'S avonds a la carte gegeten. Perfect. Ontbijt is ook goed. Hotel is typisch Zuidduits ingericht. Kamer/badkamer goed ingericht, inrichting is wel gedateerd. Hotel beschikt niet over een zwembad, wel over een tennisbaan.
Gereisd anders in september 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ringhotel Silberkönig bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ringhotel Silberkönig in Gutach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ringhotel Silberkönig zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ringhotel Silberkönig scoort een 8.45 uit 10 op basis van 10 reviews.