Hotel La Romantica ***

La Romantica

2 reviews over Hotel La Romantica in het Nederlands

Aardig hotel

f&p, 7-7-2008

Wij zijn hier met zijn vieren geweest met het EK in Basel en hebben hier overnacht. Kort maar krachtig. Kamers waren sja, je moet geen mooie, grote kamers verwachten, maar het was best aardig, wij vonden het niet helemaal schoon, maar ach.. Voor even is het goed te doen. Ontbijt was goed, de vrouw die het bediende was alleen niet echt vrolijk, die mocht wel wat meer lachen. Eigenaar daarentegen was heel vriendelijk. Prijs/kwaliteitsverhouding is gewoon goed. Kortom: aardig hotel voor even, maar ik zou er geen week in willen doorbrengen.
Gereisd met vrienden in juni 2008

Marion, 19-1-2007

De kamers zijn misschien iets oudbollig, maar wel schoon. Het hoort waarschijnlijk bij de streek. Het ontbijt is geweldig. Heerlijke verse bolletjes en zoveel als nodig wordt gebracht. De kinderen wilden warme chocolademelk en daar werd snel voor gezorgd. Als overnachting op doorreis zeer geschikt en niet al te duur.
Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Romantica in Gundelfingen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Romantica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Romantica scoort een 6 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: