Hotel Sonnenhof

Hotel Sonnenhof
Sonnenhof

Matig

1 review over Hotel Sonnenhof in het Nederlands

Mooi gelegen gasthof, maar verouderd

Isabel De Kesel, 31-7-2013

Prachtig uitzicht over Gernsbach, dichtbij Baden-Baden.

Ziet er aantrekkelijk uit, maar vele gebreken. De kamers zijn ruim maar verouderd, en onze (familie)kamer had geen gordijnen dus om 6u was het al volledig klaar in onze kamer en dus onmogelijk om nog te slapen. Geen airco, meer dan 30 gr in onze kamer. Aan het ontbijt kregen we zure melk. De handdoeken waren proper maar roken zuur. Dikke dekbedden op het bed zonder lakens, zelfs bij deze zomertemperaturen van 40 gr! 100 euro voor een familiekamer lijkt me toch wat overdreven rekening houdende met deze gebreken. Goed als noodoplossing of om te gaan dineren maar niet om te verblijven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonnenhof in Gernsbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonnenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sonnenhof scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.