Appartement Pension Baur

Appartement Pension Baur
Pension Baur

Onvoldoende

1 review over Appartement Pension Baur in het Nederlands

Ga hier vooral NIET naar toe

Chris Hogenkamp, 15-8-2012

Ik had dit pension van 7 t/m 14 augustus 2012 gehuurd. Meerdere contacten per email bevestigen dat. Ik wilde zelf wel vooruit betalen. Het was zeer moeilijk te vinden en ligt een kwartiertje van de Bodensee in een volksbuurt waar ik niet wil wonen, maar goed via internet zie je dat niet. Je auto kun je daar niet veilig parkeren volgens mij. We werden onhartelijk ontvangen. In de woning hing een onfrisse, onhygiënische lucht en in de keuken van Thomas Baur was het gewoon vies.

Na wat heen en weer gepraat kreeg ik te horen dat men het aan iemand anders had verhuurd sinds gisteren. Ik zou namelijk afgebeld hebben omdat er iemand van ons ziek was. Een grote leugen. Ik kom toch niet uit Nederland rijden naar een pension dat ik heb afgezegd? Ik vermoed dat er iemand is geweest die meer geld heeft geboden. Er was geen praten aan en we besloten te proberen iets anders te zoeken. Op de spits drijven was geen optie wat ons betreft.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pension Baur in Friedrichshafen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pension Baur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pension Baur scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.