Appartement Rozehuis ***

9,6

9 reviews over Appartement Rozehuis in het Nederlands

Een geweldig appartement

Bas, Sanneke en Saar, 25-10-2009

Het appartement is super! Zeer compleet, sfeervol ingericht en Johan en Marijke zijn een geweldige gastheer- en vrouw. Het voelt als thuiskomen!

Het terras, het onvergetelijke uitzicht, de gastvrijheid en de centrale ligging. Het totaal plaatje klopt! We zijn hier nu voor de tweede keer een week met onze Saar en dat wil wat zeggen!

Doen dus!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

Geweldig!

Fred& Marja, 22-7-2009

In 1 woord geweldig! Prachtige omgeving, mooi appartement met alles er op en eraan!! De Duitsers zullen zeggen Super!
Gereisd met partner in juli 2009

Geweldig

Stel , 19-7-2009

Ik hoef hier eigenlijk maar 1 woord voor te gebruiken...Geweldig! De Duitsers zullen zeggen Super!
Gereisd met partner in juli 2009

Geweldige plek om weer tot rust te komen.

Tonnie en Henk Jansen, 15-2-2009

Enkele jaren achtereen hebben wij mogen logeren bij de familie Rozeboom in hun appartement. Je krijgt daar alles waar wij zo van kunnen genieten. Vriendelijke gastvrouw en gastheer, geweldige omgeving waar je uitstekend kunt wandelen, prachtige stad Freiburg en zo kan ik nog weleen tijdje doorgaan. Ons advies: Gewoon reserveren en zelf ervaren hoe fijn het in Friedenweiler is. Ons zul je er nog vaker vinden!
Gereisd met partner in september 2008

pracht appartement

ww de wit, 7-2-2009

geweldig aardige mensen koffie staat klaar bij aankomst mooie omgeving waren in dit jaar gaan we zelfs in voor en najaar om van de omgeving en rust te ge nieten.
Gereisd met partner in mei 2008

een fantastische omgeving

Niesje en Cees van Delft, 3-2-2009

Wij gaan dit jaar voor de derde keer naar Marijke en Johan, dat wil wel wat zeggen, denk ik. Het is een leuk appartement. Leuk ingericht en je hoeft geen beddegoed en handdoeken e.d mee te nemen.

Marijke en Johan zijn heel gastvrij en gezellig. De omgeving is heel mooi met veel mogelijkheden voor uitstapjes. De gratis kaart voor openbaarvervoer is ook fijn, daar hebben we veel gebruik van gemaakt.

Gereisd met partner in augustus 2008

Comfortabel en gezellig appartement

Bertine en Peter, 3-2-2009

Het Rozenhuis is een uitstekende uitvalbasis voor tal van uitstapjes. Zwitserand, de waterval van Schaffhausen, maar ook de Elzas met het mooie stadje Colmar zijn met de auto goed bereikbaar. De omgeving is fantastisch mooi. En Johan en Marijke zijn een uitstekende gastheer en gastvrouw. Het is er echt helemaal heerlijk.
Gereisd met partner in september 2008

Super aardige mensen, erg mooie omgeving!!

Herman & Mirjam, 3-2-2009

Alles is geregeld in het Rozehuis. Zelfs een heerlijk wijntje en biertje staan klaar.

Tevens zijn de gastheer en vrouw erg vriendelijk en zeer gastvrij!

Appartement is perfect voor 2 personen en een klein kindje. Uitzicht is super en zeer rustig!! Groot balkon waar je heerlijk kunt zonnen. Wij komen hier al een paar jaar. Heerlijk gebied om mooie wandelingen te maken of te skiën

Gereisd met partner in mei 2008

Een fantastische plek

marij, 2-2-2009

Appartement het Rozehuis is een fantastische plek om bij te komen. Het appartement is volledig ingericht, echt alles is aanwezig. Wij hadden mooi weer en konden veel ondernemen. Het openbaar vervoer is met een Konuskaart gratis. Een leuke plek om heen te gaan en van de natuur te genieten. We zijn er vaker geweest en altijd weer staat de koffie klaar.
Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rozehuis in Friedenweiler (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rozehuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Rozehuis scoort een 9.56 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: