9,2

Uitstekend

9 reviews over Hotel Grüner Wald in het Nederlands

Zeer leuk hotel!

Femke, 28-7-2017

Het hotel is gelegen in een mooie omgeving, heel rustig. Ook mooie binnentuin met vijvertje en hangmatten. De meeste mensen van het personeel zijn zeer vriendelijk. Prijs/kwaliteit dik oké. Ontbijt was lekker en redelijk uitgebreid, lunch is maar één schotel dus dat was wat te weinig (maar staat duidelijk vermeld op hun website), maar avondeten is telkens een viergangenmenu dus dat is top! De kamers hebben een nieuw en een oud gedeelte, maar in beide gedeelten zeer grote kamers en de moderne kamers zijn heel mooi! Leuke speeltuin en trampoline voor kindjes. Zwembad, sauna en fitness allemaal dik in orde! Hygiëne niks op aan te merken, de kamer was elke dag zeer proper. Heel leuk voor een vakantie met het gezin!
Gereisd met vrienden in juli 2017

hotel voor stille genieters

piket, 15-8-2012

mooi hotel, lekker eten met zeer goed ontbijt met showcooking en vers fruit.rustig gelegen in lauterbad op 3km van het mooie freudenstadt midden in de natuur en aan te raden voor wandelaar en fietser die van de natuur houd.Wij hadden een zeer ruime promokamer en is zeker aan te raden, prijs kwaliteit.We hebben hier prachtige wandelingen gedaan en uitstapjes met de wagen.
Gereisd met partner in januari 2012

eten superieur, familiaire sfeer

linda en erwin, 29-8-2010

Wij zijn pas terug van een vakantie in "hotel Gruner Wald" en wij vinden de vorige beoordeling ongepast, van al de negatieve opmerkingen hebben wij niets teruggevonden. Let wel, wij hebben al héél veel 4-sterren hotels afgedaan en wij kunnen dus wel een objectieve beoordeling geven.

De keuken was uitmuntend, de porties waren voldoende, de borden waren heel mooi versierd en de bediening was top. Wij kregen elke dag een 5 gangen diner en éénmaal een 6 gangen diner. Rustige ligging midden de groene omgeving van het zwarte woud, mooie kamers in typische zwarte woud stijl. Wij waren als gast geen nummer maar werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw, bij aankomst kregen we zelfs een glaasje champagne. Het personeel stond heel dicht bij de gasten. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2010

NOOIT MEER!!!!

Praet Nicole, 30-7-2010

Echt geen 4 sterren waard. Het eten s'middags gewoon een flop : wij moesten verplicht vol pension nemen, ze beloofden bij de lunch een buffet : er was echt bijna niks en zeker al geen vlees of vis enkel wat sla, yoghurt, dadels en vijgen en gekookte aardappelen met kruidenboter dat was het dus echt!!!! wij zijn elke dag moeten gaan eten s'middags, s'avonds is het eten echt afgemeten, er word niks twee keer aangeboden. Kinderboerderij: dat zijn 3 geiten. Wij hebben al veel gereisd en gezien maar dit???? en voor meer dan 100,00 € per dag per persoon???Bedankt dan blijven we liever de volgende keer thuis.
Gereisd familie in juli 2010

Prima hotel - een echte aanrader

Panis Robbie, 1-8-2009

Weinig of geen opmerkingen over dit hotel. Een zeer vriendelijke bediening en een prima keuken. Mooie ruime kamers die dagelijks gekuist worden. Mooie wintertuin (veranda) om te ontbijten en/of te dineren. En dan zeker de "Kaffee und Kuchen" niet vergeten. Mooi groot zwembad en mooi ingericht wellness-gedeelte. In het dorpje Lauterbad is buiten enkele gasthofen/hotels echter niets te beleven. Ideaal voor een tot-rust-kom vakantie. Freudenstad ligt op wandelafstand (een 3-tal km). Wandelingen vertrekken vanaf het hotel en in combinatie met een wandelkaart geeft dit eindeloze mogelijkheden. Zeker nog eens teruggaan.
Gereisd met partner in juli 2009

Zeer goed!

Walter Verhulst, 25-9-2008

Zeer goed geleid hotel met heel vriendelijk personeel.En een zeer uitgebreid ontbijtbuffet.Het avondeten was zeer goed,lekker en veel.Mooi wellness gedeelte.Vanuit het hotel rechtstreeks het bos in voor prachtige wandelingen.

Rustige ligging.

Een aanrader!

Gereisd met partner in september 2008

Tophotel

Filip & Ilse, 16-8-2008

Lekker ontbijtbuffet en avondeten. Vooral het 4-gangenmenu met bediening aan tafel is een topper ; enkel een groentenbuffet. Personeel is zeer vriendelijk, maar spreekt enkel Duits en beperkt Engels. Drank is zeker niet duur. Ook de uitbaters helpen mee in het restaurant. Mooie kamers met voldoende handdoeken, badjassen en mand met saunahanddoeken (dagelijks vers). Op een muur in het zwembad worden filmbeelden geprojecteerd van natuur (zee, vergezichten). Mooie welness met 2 sauna's, dampbad, diverse douches, voetbaden, 2 waterbedden, geen jacuzzi. In het hotel was er nauwelijks gsm-bereik, daarvoor moest je naar buiten. Sedert de start van de Minotel-keten is dit hotel aangesloten ; 25-jarig bestaan in 2008. Diverse wandelpaden (van 4 tot 16km) vertrekken vanaf het hotel. Kinderen zijn er ook welkom : beperkte kinderanimatie, lekker kindermenu en gezelschapsspelen en speeltuin. Kortom : een aanrader, daar er veel klanten zijn die reeds meerdere keren daar verbleven hebben.
Gereisd anders in augustus 2008

Prachtig hotel

Anja en Paul, 13-7-2008

Zeer lekker eten met bediening aan tafel. Zeer rustig gelegen.Mooie streek. Auto is noodzakelijk om streek te ontdekken. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Prachtige vakantie gehad van 02/07/08 tot 12/07/08

Bijna alle info zoals menukaart, folders, hotelinformatie enkel in het Duits. Dit is wel wat moeilijk als je maar beperkte kennis hebt van de Duitse taal.

Gereisd anders in juli 2008

Rita B., 14-3-2008

Zijn in juli 2006 naar het hotel geweest. Het hotel was ZALIG. De service is tip-top. De kamers zijn zeer mooi. De wellness- en zwembadzone is super en geeft uit op de tuin met ligzetels en parasol's.

Het eten is heerlijk !!! We dineerden 's avonds op het terras, gewoonweg een sprookje. Er is heel veel oog voor details.

Een hotel waar je steeds weer naar toe wil.

Eén minpuntje : de ligging. Voor ons was dat nogal rustig maar veel mensen vinden dat juist leuk. Je kan wandelen vanuit het hotel. Maar toch jammer dat het hotel niet centraler bij autostrade of stad ligt, want Freudenstadt vinden we niet speciaal.

Gereisd anders in maart 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grüner Wald**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grüner Wald in Freudenstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grüner Wald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grüner Wald scoort een 9.24 uit 10 op basis van 251 reviews.