Hotel Landhotel Falken

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Landhotel Falken bij :

2 reviews over Hotel Landhotel Falken in het Nederlands

Beneden alle peil – Schandelijke service

Hugo, 6-10-2009

Wat een aanfluiting van service. Wij boekten 5 nachten in dit hotel. Toen wij de vijfde avond om 22 u. onze hotelkamer betraden, vonden wij een ander echtpaar in bed. Niet zonder moeite kunnen wij de hotelier nog te pakken krijgen. “Sorry, dubbele boeking, computerfout, enz.”. Wij tonen de “Gästekarte” (door hemzelf uitgereikt) met duidelijke vermelding van de afreisdatum en vragen uiteraard een andere kamer; onmogelijk (volzet, slechts 9 kamers). De bagage vinden wij terug in een bergruimte, onze kleding, toiletartikelen en persoonlijke spullen gewoonweg in twee plastiekzakken gepropt, alles totaal doordrenkt omwille van een uitgelopen shampoofles. Wij begrijpen best, dat er in de hotellerie al eens iets fout lopen kan, doch dat men als hotelier geen oplossing aanreikt voor een probleem (zelf veroorzaakt) en zijn gasten om 22.30 u. ’s nachts simpelweg op straat zet, is totaal ongehoord!
    Gereisd met partner in oktober 2009

Wat een prettig hotel!

mary de groot, 29-7-2009

Hotel Falken ligt dichtbij Freiburg in Breisgau en is een prima plek om te overnachten op doorreis of om Freiburg te bezoeken. Het ligt landelijk, maar dat is lekker rustig. Wij hadden kamer 10, wat ook als appartement verhuurd wordt, de moeite waard, ruim. Vriendelijke ontvangst, aardig personeel, lekker eten en een goed ontbijtbuffet.
    Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Falken in Freiburg (im Breisgau), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Falken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landhotel Falken scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.