Camping Hirzberg

6,8

18 reviews over Camping Hirzberg in het Nederlands

Prima

Saldebo, 20-9-2017

Je moet goed kunnen manoeuvreren met een camper. Krappe plaatsen. Personeel zeer behulpzaam. Sanitairgebouw heel goed. Bij regen plaats modderig. Freiburg met de fiets gaat prima. Prachtstad. Kortom: moeite waard.
Gereisd met partner in september 2017

nooit meer

donk, 13-4-2017

meer een caravanstalling dan camping,

wel bij centrum freiburg,

personeel was vriendelijk,

maar tarief absurd voor zo n plek , 30 euro per nacht

asci tarief kun je vergeten.

Gereisd met partner in april 2017

prima voor 'n nachtje

netnetje, 19-8-2016

Zeer kleine plaatsen aangewezen door een zeer fanatieke eigenaar die iedere nieuwe gast precies vertelde hoe de caravan/tent/camper geplaatst diende te worden. Om 22 uur komt deze zelfde eigenaar iedere gast verzoeken tot 'nachtrühe' Het sanitair en de douches zijn zeer schoon en worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Medwerkers vd receptie meer dan vriendelijk en mog tot bestellen v brood voor de volgende dag
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prima stadscamping

Jolanda, 23-5-2016

Wij waren op doorreis naar Zwitserland en hebben hier een stop gemaakt. Keurige camping voor een nachtje. Sanitair was prima, netjes schoon. Miste alleen een kinder badkamer voor onze baby. Plekken waren niet groot maar voor een nachtje is dat geen probleem. Receptie is erg vriendelijk. Fijn dat er broodjes besteld konden worden voor het ontbijt. Prima camping!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

nooit meer

will coppens, 6-8-2014

eigenaar respecteerde geen privacy.kwam tijdens het opzetten van de voortent constant controleren en commentaar leveren. keek zomaar binnen terwijl wij in de voortent zaten. zonder te vragen kregen wij een electriciteitsmeter opgehangen omdat hij dacht dat wij zomaar te veel stroom verbruikten.(met ons 300 watts oventje) erg onvriendelijk. toen wij daar wat van zeiden werd hij opeens erg vriendelijk. na een paar dagen hadden wij het wel gezien en zijn vertrokken.
Gereisd met partner in juli 2014

fijne stadscamping

p.ariese, 2-1-2013

vriendelijk en behulpzaam personeel kwamen aan op een speeldag v/h ned.elftal tijdens e.k. en er werd een plaats voor ons gezocht waar sat ontv.goed was o.k. geen grote plaats en wat dicht op elkaar maar als je grote ruime plaatsen zoekt moet je op zo'n peperdure sfeerlose knaus- camping gaan staan (het is en blijft een klein/knusse stadscamping)

's avond vergeten brood te bestellen geen probleem men bestelde altijd iets meer zodat er toch nog een paar broodjes voor ons beschikbaar waren

pers.nam ook alle tijd om uit te leggen waar winkels e.d. waren (ook i.h. eng./frans wat voor dtslnd toch wel bijz.is vind ik)

kortom een heerlijke (eenvoudige)camping om freiburg te bezoeken

vooral niet te veel eisen stellen maar gewoon genieten

Gereisd met partner in juni 2012

prachtige stadscamping redelijk dicht bij centrum

Ton, 25-8-2012

Mooie rustig gelegen camping met uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij waren hier een paar dagen in juli, eigenlijk was alles volgeboekt. Personeel deed uiterste best om passanten toch te helpen voor 1 of 2 nachten onder te brengen. Oude en mooie centrum ligt op ca. 1,5 km en is echt de moeite waard. Bij de camping is een biergarten waar je ook goed kunt eten.

Al met al een aanrader!

Hoogseizoen: camper, 2 personen en elektra Eur 24,10/dag

Gereisd met partner in juli 2012

Superfijne rustige camping

josinedusee, 5-8-2012

Wij zijn op doorreis naar het Zuiden expres weer gestopt bij deze camping. Het trekkersveldje ligt fijn, het is er rustig en ben je een pannetje oid vergeten dan kun je dat lenen bij de campingwinkel. Ze maken er ook super lekkere koffie die je weer mee naar je tentje kan nemen en dan breng je later het kopje wel weer een keer terug. De campingeigenaren zijn bewust bezig met het milieu, dus vind je op het trekkersveldje bijvoorbeeld een solar cooker.
Gereisd met partner in juli 2012

Verrassende camping.

A.G.Muis, 21-5-2012

We zijn hier 3 nachten geweest. Freiburg heeft een prachtige "altstad" op 1500 meter, die met fiets of bus gemakkelijk te doen zijn. Ook loop je zo vanaf de camping de berg op, met een schitterend uitzicht. Bij de receptie hebben ze mooie fietsroute's, die echt de moeite waard zijn.
Gereisd met partner in mei 2012

erg Duits....??!!

Boxum, 7-9-2011

Voor ons doel om de stad te bezoeken zonder de auto, was de camping geslaagd. Ook de omgeving daarbuiten was mooi. Vriendelijkheid was niet echt een eigenschap van de bezitter. Ook bij ons werd met een grote schijnwerper in de tent geschenen om 22.05 uur. "Nachtruhe!!" Terwijl we toch braaf binnen waren gaan zitten en rustig praatten. Maar 's morgen om 7 uur gasten tot stilte manen omdat ze met autodeuren sloegen was er niet bij. Sinds die dag natuurlijk doelwit van oplettendheid. Zeer zuinig op het gras: onze dochter moest haar tentje na 5 dagen verplaatsen... En we betaalden notabene 42 euro voor de plaats.

Het is een doorgangscamping, veel gezelligheid is er niet. Maar schone douches en toiletten (met klassieke muziek) en gezellige bierstube.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hirzberg in Freiburg (im Breisgau), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hirzberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hirzberg scoort een 6.84 uit 10 op basis van 22 reviews.