Hotel Clarion Hirschen

Clarion Hirschen
8,3

5 reviews over Hotel Clarion Hirschen in het Nederlands

Rustig hotel, goed ingericht en goede keuken.

., 4-1-2014

Zeer comfortabel ingericht hotel aan de rand van Freiburg. Tramhalte op slechts 300 meter afstand naar het centrum en na een paar minuten ben je er. De service is foutloos. De kamers zijn mooi en schoon. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, het gourmet restaurant is ook aan te bevelen.
Gereisd anders in januari 2014

Hotel met garantie op ontspanning.

., 6-8-2013

Zeer mooi en mediterraaan ingericht hotel met een mooi spa-gebied en voldoende grote kamers.
Gereisd anders in augustus 2013

Goed voor een kort verblijf.

., 21-7-2013

Geweldig hotel, zeer nieuw, goed bezocht, top verzorging. Kamers een beetje klein. Prijs ietwat duur, maar goed voor een zakelijk verblijf.
Gereisd anders in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Clarion Hirschen bij:

Mijn favoriet hotel in Freiburg.

., 10-7-2013

Uitstekend hotel, een uitstekende service en een goede verhouding tussen prijs en kwaliteit. Ongeveer 5 km van het centrum, ook perfect geschikt voor een stedentrip in Freiburg.
Gereisd anders in juli 2013

Nooit meer in deze kamer!

., 21-6-2013

We hadden een kamer vlak boven de ingang van de ondergrondse parkeergarage. Iedereen die de parkeergarage inreed, keek automatisch onze kamer binnen. We waren gedwongen de luiken de ganse dag toe te laten. En dan heb ik het nog niet over het lawaai van de inrijdende auto's. Verhuizen naar een andere kamer was niet mogelijk.
Gereisd anders in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Clarion Hirschen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clarion Hirschen in Freiburg (im Breisgau), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clarion Hirschen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Clarion Hirschen scoort een 8.25 uit 10 op basis van 5 reviews.